تفاوت زمین خوردن دخترا و پسرا

پسردرحال دویدن
زاااااااااااااارت(صدای زمین خوردن)
رفیق پسر:اوه اوه چت شد؟خاک برسرت ابرومونوبردی پاشو(شپلخخخ)صدای پس گردنی.
یک رهگذر:چیزی مصرف کردی؟کم میزدی خب.
یک خانم جوان رهگذر:اییییش پسردست وپاچلفتی.


دختردرحال راه رفتن
دوفففک(صدای زمین خوردن به دلیل نقص فنی درپاشنه کفش)
رفیق دختر:اخ جیگرم خوبی؟فدات شم چی شدی یهو؟
یک رهگذر:دخترم خوبی؟فشارت افتاده؟میخوای برسونمت دکتر؟
یک پسرجوان رهگذر:ای وای خانوم حالتون خوبه/من ماشینم همین جاپارکه با این وضع که نمیتونین پیاده برین.

نظرات 28 + ارسال نظر

نویسنده شدنت مبارک عزیزم...
خیلی قشنگ بود. با سلیقه بودنت به خودم رفته!!!

مرسی عزیزم نظر لطفته

به به زهرا خانوم ازین ورا؟خوش اومدی به جمع ما
مطلبتم خیلی باحال بود عزیزم

ممنون سپیده جون امیدوارم با هم کولاک کنیم

آی سودا 1390/11/26 ساعت 23:49

سلام عزیزم تبریک که نویسنده شدی
جالب بود.....

سلام ایسودا جون مرسی

آیدین 1390/11/26 ساعت 23:59

سلام....به به یه نویسنده دیگه هم به جمعتون اضافه شد...زهرا خانم بهتون تبریک میگم!!!!
مطلبتون خیلی خوب بود...
آره دیگه ما پسرا بدبختیم...
چون باید روپای خودمون واستیم و خدای نکرده یه جای زندگی لنگ بزنیم؛اون وقته که کلی تهمت بهمون میزنن...خوش به حال دخترخانما!!!!!!!!!!!!!

سلام نخواستم به شخصیت کسی بربخوره ولی یه واقعیته به قول واقعیت همیشه تلخه

آلاله 1390/11/27 ساعت 10:51

سلام زهرا خانومی!!!!
خوششششششششش اومدی عزییییییز!!
خوشحالم که جزو نویسنده های وبلاگ شدی

ممنون از لطفت منم خوشحالم که به جمع نویسندگان مامایی۹۰اضافه شدم

آیدین 1390/11/27 ساعت 13:54

سلام....امروزاگه گفتید چه روزیه؟؟؟؟؟
امروز روز سپندار مذگانه!!!!!!!!!!!
روز عشق ایرونی یعنی۲۷بهمن ماه برهمه ی بچه های وبلاگ مبارک!!!!!!!!!

مرسی روز ۲۷ بهمن برای من یه روز خخخخیلی پرخاطره هست کلا این روز رو دوست دارم

انیتا 1390/11/27 ساعت 15:27

دخترا اعجوبه های خلقت اند حیفه زمین بخورن
تازه عشق هم از اونا منشا میگیره
شنیدم که شمشیر یکی را دوتا می کند بنازم به شمشیرعشق که دوتا رایکی می کند

مرسی از اینکه به وبلاگمون سر زدی امیدوارم بقیه جواب نظرتو بدن من که نظر خاصی ندارم

سمیه 1390/11/27 ساعت 15:30

سلام اجی دلم برات تنگ شده از این مطلبت خیلی خوشم اومد با حال بود

سلام اجی خخیلی خوشحال شدم برا تعطیلات عید زودتر میام ببینمت

سمانه 1390/11/27 ساعت 15:42

اصولا ناز خانوما خریدارداره اما کسی به اقایون توجهی نمیکنه

مرسسسسیییی سمانه جون خیلی با حال جواب دادی خوشم اومد

اخییییییییی..........

طفلکی پسرا دلم سوخت خیلی باحال بود زهراجونم مرسییییییییییییییی

الهی.........
بمیرم واسه دل مهربونت ....

مهسا 1390/11/28 ساعت 12:11

زهرا جان ورودتو به وبلاگ تبریک میگم مرسی از مطلبه جنجالیت

ممنون گلم قابل شما رو نداشت.......

نیلوفر 1390/11/28 ساعت 12:31

سلام زهرا جون.....!!!!!!!!!!!!
نویسنده شدنتو تبریک میگم!!!!
مطلبت خیلی باحال بود!!!باریکلا!!!!!!!

سلام عزیزم تشکرررررررررررررررررر!!!!!!!!!!!!!!!!!

بابک 1390/11/28 ساعت 12:43

خییییللللیییی مطلب خوبی بود!!!!
رشته خودم چون پرستاری بود؛اولا میرفتم تو وب پرستاریاتون ولی دیدم نظرامو نمیذارن بره همین دیگه نرفتم ونمیرمو نخواهم رفت تو وبشون!!!!!
امیدوارم شما مثه اونا نباشیدتا من بیشتر بیام تو وبتون و ازتون قهر نکنم!!!!!!
موفق باشید!!!!!

تشکر من به شخصه نظراتو تایید میکنم. نمیدونم دلایل اونا چیه.
ممنون ب وبمون سر زدی!

سلام
وبلاگمون رو اوردم بلاگ اسکای
اون لینک قبلی رو حذف کنید و آدرس بالا رو لینک کنید.
ممنون میشم

سلام من مدیر وبلاگ نیستم ولی تایید میکنم تا فرزانه بخونش

R.GH 1390/11/30 ساعت 09:58

سلام جالب بود.خوبه همتون دست به یکی کردین ماهارو خراب کنین!!!ولی فکر کنم صبر ما باید بیشتراز این حرفای...باشه وهست!!!

سلام.حرفای... یعنی چی؟ عین واقعیته...
ممنون ب وبمون سر زدین.

سمیه 1390/11/30 ساعت 10:24

سلام زهرا جان
به جمع نوسنده ها خوش اومدی امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفتت باشم
زهرا هی وقت اون روز ها وخاطر ه هایی را که با هم داشتیم فرا موش نمی کنم وا عا از یک خوا هر برام عزیز تر بودی. خیلی دوست دارم
هر چندغمت نبا شه یک سال دیگه برمیگردم عزیزم متظرم باش

سلام عزییییزم دلم برات یه ذره شده واقعا اگه میخوای برگردی پیشمون درس نخون معدلت بیاد پایین .جان من همین کار رو کن چون هیچ کدومون طاقت دوریتو نداریم مرسی که بهم سر زدی

[ بدون نام ] 1390/11/30 ساعت 22:27

این ایدین کیه اینقد جوگیره

منم نمیدونم از خودش بپرس

ایناز 1390/12/01 ساعت 23:43

سلام مطلب جالب و باحالی بود زهراجون اگه مبشه این جور مطالب رو توی وبتون بیشتر کن .در ضمن به نکته ی خوبی اشاره کردی ناز خانوما فقط خریدار داره

سلام مرسیییی منم با نظرت موافقم ایناز جون

ماردین 1390/12/02 ساعت 13:12

البته این نظر مطب شما با توجه به فرهنگم فرق میکنه که خراسان رضوی جنوبی با شدت زیاد در کرمانشاه لرستان آذربیجانها کردستان زیاد این طور نیست در خراسن دشمالی به خاطر فرهنگهای کرد و ترک بهتره

mehdi h.a 1390/12/02 ساعت 13:48

slm.bad nabod vali dar kol jaleb naboooooodddddddddddddddddddd

سلام خوب به هر حال نظر شما بود هرکس نظری داره
ممنون که به وبمون سر زدین.

جالب بود

مرسییی عزیزم

طنزت باحاله ولی در مورد پسرا صادق نیست.

ممنون. به قول خودتون طنزه دیگه.

آرشیو مطالب 1390/12/04 ساعت 23:33

دلیل زمین خوردن دخترااینه که همش توکف پسران.بعدشم دختراکه اینقدر باهم صمیمی نیستن.کفش پاشنه دار:دلیل کوتاهی قد.

خیلی بد گفتین نمیدونم کی هستین ولی حالا دلیل زمین خوردن پسرا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرشیومطالب 1390/12/06 ساعت 22:16

سرگیجه بعداز کار زیاد!چون واقعا پسرادنبال کارو زندگیند

امیدوارم همینطور که میگین باشه دنبال کار وزندگی باشین.

سامی 1390/12/09 ساعت 10:23

در جواب ماردین .
اصلا با نظرتون موافق نیستم زمین خوردن زمین خوردن است . در هر جا که باشد .البته خودتونم مثل اینکه زیاد میخوری چون یادمه همیشه یک زخم رو صورتت بود.

فوق العاده بود عزیزم
در ضمن به نظر من حالا زیادی هم طنز نبود به واقعیت نزدیک تر بود
این پسرا مگه با این حرفا تغییری هم به حالشون ایجاد می شه؟من که میگم پرروتر از این حرفان
البته منظورم شخص خاصی نبود!کسی به خودش نگیره

زهراجون دلم برات یه ذره شده.منم کاملا موافقم

z-gh 1390/12/11 ساعت 23:54 http://www.irannurse.ir

دل منم واست تنگ شده عزیزم
از پنج شنبه تا بعد از عید فرصت خوبی واسه با هم بودنه

Ahmad.R 1390/12/17 ساعت 10:27 http://ems90.blogsky.com

طنز جالبی بود ولی 70% واقعیت داشت
به ماهم سر بزن
بای

ممنون نظر لطفتونه .باشه به وبتون سر میزنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد