کاریکاتورهای نوروزی

سلام دوستای عزیز پیشاپیش عیدتون مبارک

امیدوارم سالی پر از موفقیت پیش رو داشته باشید. 

برای دیدن کاریکاتورهای نوروزی سری به ادامه مطلب بزنید...   

karikator eyd 93 5 کاریکاتورهای خنده دار عید نوروز 1393

ادامه مطلب ...

وزیر بهداشت: اشتباه کردم


تقدیر وزیر بهداشت از فیلم شیار 143


وزیر بهداشت در پاسخ به واکنش‌های اعتراضی ماماها نسبت به اشتغال آنها در شغل پرستاری گفت: بنده اشتباه کردم نمی‌دانستم اینها اینقدر به یکدیگر حساس هستند، قصد ما کمک برای اشتغال آنها بود،دلخوری‌ها را کنار بگذارند و از بنده هم دلخور نشوند.


وزیر بهداشت در پاسخ به واکنش‌های اعتراضی ماماها نسبت به اشتغال آنها در شغل پرستاری گفت: 
بنده اشتباه کردم نمی‌دانستم اینها اینقدر به یکدیگر حساس هستند، قصد ما کمک برای اشتغال آنها بود،دلخوری‌ها را کنار بگذارند و از بنده هم دلخور نشوند.
من فکر کردم یک تعدادی هستند که کار و شغلی ندارند و امیدواریم که ان‌شاءالله با سیاست‌هایی که وزارت بهداشت خواهد داشت و از آن طرف ابلاغ سیاست‌های جمعیتی که هر دستگاهی باید وظایف خود را انجام دهد برای آنها افزایش شغل ایجاد شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: احتمالاً من اشتباه کردم، نمی‌دانستم اینها این‌قدر به یکدیگر حساس هستند. قصد ما این بود که کمک کنیم، حالا برخی‌ها دلخور شدند. الآن هم زمان خانه‌تکانی است، دلخوری‌ها را کنار بگذارند و از دست بنده هم دلخور نباشند، ان‌شاءالله 15 اردیبهشت ماه که روز ماما است، جبران خواهیم کرد.


ماما ماماست نه پرستار...

به نام خدا

با سلام و تشکر از حامیان رشته مامایی و آفرین به غیرت دانشجویان مامایی نسبت به رشته و شغل آینده شون


وزیر بهداشت با استقبال از پیشنهاد ورود بخش خصوصی در مساله آموزش و تربیت پرستاری و فلوشیپ گفت:

می توان با ایجاد دوره های کوتاه مدت برای 50 هزار مامای غیر شاغل , آنان را وارد چرخه کار پرستاری که به شدت مورد نیاز است , کرد.


هم صدا و یکدل اعلام میکنیم: چطور وقتی زایشگاه های کشور از کمبود ماما رنج می برند و بهمین دلیل زایمان طبیعی می رود تا به تاریخ بپیوندد , طرح پرستار شدن ماما ها مطرح می شود.

آیا زمانی که طرح افزایش جمعیت و ترویج زایمان طبیعی مطرح است , چنین طرح هایی می تواند توجیه منطقی داشته باشد؟


اگر بیمارستان ها از کمبود پرستار رنج می برند , مسولین می توانند به جای پذیرش چند برابری کارشناسان پرستاری در مقاطع ارشد و دکتری , پرستاران را وارد کار بالین کنند  تا کمبود جبران شود.


توصیه میکنیم :

برای احیای زایمان طبیعی و ارتقای سلامت باروری و بهبود کیفیت جمعیت , همگام با رشد جمعیت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری , مسولین محترم وزارت بهداشت از اقدامات و بیانات شتابزده بپرهیزند.


چنین تصمیماتی جز ایجاد التهاب و دلسردی در دانشجویان و قشر زحمت کش ماما که نگهبان سلامت باروری زنان و مردان این جامعه است راه به جایی نخواهد برد.


بدینوسیله ما جامعه مامایی کشور , به اضهارات غیر کارشناسانه معاونت پرستاری وزارت مبنی بر دخالت آشکار در حرفه مستقل مامایی , صریحا معترض و خواستار رسیدگی عاجل هستیم.


اگر قرار است کمبود پرستار با از هم پاشیدن استقلال مامایی و گذراندن 26 واحد درسی ماما ها به پرستار ماما تبدیل شوند , بنابراین می توان برای جبران کمبود پزشک عمومی , جامعه ماماها را با گذراندن 26 واحد درسی به پزشک ماما تبدیل کرد و کمبود پزشک در مناطق محروم را هم جبران کرد.


بنابراین همیشه گفته ایم و خواهیم گفت:

ماما ماماست نه پرستار و نه پزشک




چند روز پیش بیانات وزیر بهداشت در این خصوص را شنیدیم و مطمن باشید دانشجویان مامایی بخصوص دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ساکت ننشستند و اقدامات لازم جهت اعتراض نسبت به این طرح را انجام دادند. طوری که حتی انجمن علمی مامایی از دانشجویان مامایی دانشکده ما تشکر و قدر دانی کرد.

و گذاشتن این پست صرفا دلگرمی برای دوستانی می باشد که نگران ساکت بودن و بی تعصبیه ما بودند.


حال روی صحبتم با شما دوستای عزیزم , دخترای گل ماماییه:

دوستان نگران هیچی نباشید. استقلال رشته ما حفظ خواهد شد , پس با قوت قلب و پشتکار همیشگی در راه سلامت باروری جامعه مون تلاش کنید.

یا علی (ع) 

مامان بابای عزیزم دوستون دارم.......................

امروز صبح که از خواب بیدار شدم خیلی دلم گرفته بود  از شدت بغض گلوم درد گرفته بود احساس خفگی میکردم دوس داشتم برا مامان بابام چند جمله کوتاه تو وب بذارم چند روزه خیییییییییلی دلم براشون تنگ شده ..... 

تو وب در مورد هر چیزی مطلب گذاشتیم ولی در مورد عزیزترین کسایی ک داریم هیچ مطلبی ندیدم  

مامان بابای عزیزم خیییییییییلی دوستون دارم میبوسمتون.........  

روزشماری میکنم تعطیلات عید نزدیک بشه بیام روی ماهتونو ببوسم........   

 

دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم 

 

دوووووووستون دارم............