چهارشنبه سوری تون مبارک

 

ادامه مطلب ...

خواص برخی میوه ها....

مواد مغذی مناسب می‌توانند سلامتی و میل و رغبت را برای سال‌های طلایی پیش روی ما به ارمغان بیاورند اما زمان شروع‌کردن الان است. ادامه مطلب ...

سوپ جنین انسان در چین + عکس!!

این یه داستان واقعیه از یه مقاله علمی تکان دهنده که تو چین منتشر شده، به همراه این خبر چند عکس نیز آمده است. 

تو ایالت کانتون چین (یا تو کشور چین)، سوپ گیاهی به همراه گوشت نوزاد سرو میشه.قیمت سوپ حدودا ۴۰۰۰ دلاره  و یک کارخونه دار تو مصاحبه ای که کرده گفته تاثیر این سوپ خوشمزه رو به عینه دیده!
این سوپ ترکیبی است از مغذی ترین گیاهان، گوشت مرغ و جنین سالم انسان که ۸ ساعت آب پز یا بخارپز میشه!
توضیح : این سوپ تندرستی در واقع یه هشدار جدی و یه پشت پا به بشریته... 

ادامه مطلب ...

به افتخار همه مامان ها....

چرا مادرمان را دوست داریم؟   

 چون....

مادر تنها کسی است که میتوانی تمام فریادهایت را بر سرش بکشی و مطمئن باشی که هرگز انتقام نمی گیرد...

ادامه مطلب ...

سوژه های عجیب و داغ ایرانی

با عرض  معذرت ازحضور مدیریت سایت که از ما خواستن مطالب علمی بذاریم.واقعا دلم نیمود این عکس ها رو نبینین امیدوارم خوشتون بیاد... 

 

ادامه مطلب ...

سرخ ... زرد ... سبز ...

آپلود عکس وتصاویر شما


سرخ ... زرد ... سبز ...

وسوسه شدم، کدام سیب را بردارم ؟!

میوه فروش پوزخندی زد و گفت :

تردید نکن؛

تمام سیب ها تو زردند ...!



عروس کم توقع

جنجالی ترین عروس !طنز   

همسر آینده ام!
می توانی خوشحال باشی، چون من دختر کم توقعی هستم.

اگر می گویم باید تحصیلکرده باشی، فقط به خاطر این است که بتوانی خیال کنی بیشتر از من می فهمی!
اگر می گویم باید خوش قیافه باشی، فقط به خاطر این است که همه با دیدن ما بگویند”داماد سر است!” و تو اعتماد به نفست هی بالاتر برود!
اگر می گویم باید ماشین بزرگ و با تجهیزات کامل داشته باشی، فقط به این خاطر است که وقتی هر سال به مسافرت دور ایران می رویم توی ماشین خودمان بخوابیم و بی خود پول هتل ندهیم!
اگر از تو خانه می خواهم، به خاطر این است که خود را در خانه ای به تو بسپارم که تا آخر عمر در و دیوارآن، خاطره اش را برایم حفظ کنند و هرگوشه اش یادآور تو باشد!
اگر عروسی آن چنانی می خواهم، فقط به خاطر این است که فرصتی به تو داده باشم تا بتوانی به من نشان بدهی چقدر مرا دوست داری و چقدر منتظر روز عروسیمان بوده ای!
اگر می گویم هرسال برویم یک کشور را ببینیم، فقط به خاطر این است که سالها دلم می خواست جواب این سوال را بدانم که آیا واقعا “به هرکجا که روی آسمان همین رنگ است”؟! اگر تو به من کمک نکنی تا جواب سوالاتم را پیدا کنم، پس چه کسی کمکم کند؟!

اگر از تو توقع دیگری ندارم، به خاطر این است که به تو ثابت کنم چقدر برایم عزیزی!
و بالاخره….
اگر جهیزیه چندانی با خودم نمی آورم، فقط به خاطر این است که به من ثابت شود تو مرا بدون جهیزیه سنگین هم دوست داری و عشقمان فارغ از رنگ و ریای مادیات است   !!!!!