برای دانلود کردن فقط باید چند لحظه(10ثانیه) صبر کنیدلینک مستقیم دانلود بوجود بیاد بعد میتونید دانلود کنید(روی گزینه کوچیک لینک مستقیم کلیک کنید)

ahvalporsi

سلام به همه دوستان عزیزم ..خوبید...ببخشیدیه مدت دیر شد...

دیستوشی

وقتی با دستوشی مواجه میشی چکارکنی؟؟؟؟؟؟؟؟

دوتا اختصار

helperr

h:help

e:episiatomy

l:legs(the mc roberts maneuver

p:pressure(suprapubic

e:enter maneuvers(internal rotation

r:remove the posterior arm

r:roll the patient

یه اختصار دیگه هم هست مث همینه با یکم تفاوت تو کلمه های اختصار

alarmer

a:ask for help

l:leg heperflexion

a:anterior

r:rubin maneuver

m:manual delivery of posterior arm

e:episiotomy

r:roll over on all fours



فیلم سونوگرافی جنین

اگه تا حالا سونوگرافی جنین ندیدین حتما دانلود کنید

down load now

تشکیل زیگوت (باروری زن )

down load

زردی نوزادان

حدود 60 تا 80 درصد نوزادان در روزهای اول زندگی زرد می شوند.

زمان بروز زردی معمولا روز سوم بوده و ظرف یک هفته خود به خود بهبود می یابد.  بنابراین از هر 10 نوزادی که بدنیا می آیند 6 تا 8 نفرشان زرد خواهند شد. دلیل ایجاد این زردی عدم تکامل کافی کبد در هنگام تولد است، بتدریج با تکامل بیشتر متابولیسم کبدی، بدون آنکه نیازی به درمان خاص باشد، زردی نوزاد برطرف می شود. البته به جز مساله تکامل کبد عوامل دیگری هم در ایجاد زردی موثر هستند

.در بیشتر موارد این زردی خطری به همراه ندارد

( و از آن تعبیر به زردی فیزیولوژیک می شود)، ولی موارد معدودی وجود دارد که می تواند سبب آسیب های مغزی غیرقابل برگشت مثل کری عصبی، فلج مغزی و حتی مرگ نوزاد شود.

تعریف دیگری از زردی فیزیولوژی یاطبیعی:

زردی در یک کودک سالم زمانی اتفاق می افتد که سطح بیلی روبین در خون بالا می رود. بیلی روبین ماده شیمیایی است که در اثر تخریب طبیعی سلولهای قرمز پیر تولید می شود.  نوزادان سطح  بیلی روبین بالاتری دارند چون تعداد گلبولهای قرمز حامل اکسیژن در آنها زیادتر است و کبد جوان آنها نمی تواند بیلی روبین اضافی را متابولیزه کند. هر چه سطح بیلی روبین بالاتر از نرمال می رود، زردی از سر به پائین به سمت گردن و سپس به قفسه سینه پیش می رود تا اینکه در موارد شدید نهایتاً به پنجه پا می رسد. این نوع زردی که اصطلاحاً فیزیولوژیک نامیده می شود


چگونه می توان زردی را درمان کرد؟

اگر کودک شما مبتلا به زردی به نظر می رسد ممکن است پزشک انجام آزمایشاتی را برای اندازه گیری سطح بیلی روبین در خون و تشخیص ضرورت درمان پیشنهاد نماید. اگر کودک، رسیده متولد شده و از سایر جهات سالم است، اکثر پزشکان درمان را شروع  نمی کنند مگر اینکه سطح بیلی روبین بالاتر از 15 میلی گرم در دسی لیتر خون برسد، از اوایل دهه 1970 زردی بوسیله فتوتراپی درمان می شده است.

معمولاً کودک برای یک یا دو روز برهنه و در حالیکه چشمهایش با یک پوشش محافظ پوشانده شده است زیر نور فلورسنت قرار می گیرد. نور فلورسنت باعث تخریب بیلی روبین اضافی خون می شود. بیلی روبین های تخریب شده از طریق کبد دفع می شود.

اگر سطح بیلی روبین کودک شما آنقدر بالا  نیست که نیازی به فتوتراپی داشته باشد می توانید با قرار دادن وی در معرض نور خورشید در صبح زود و یا عصر دیروقت به پائین آوردن آن کمک کنید. اگر کودک شما دچار نوع نادر زردی ناشی از ناسازگاری خونی باشد و بیلی روبین تا سطح خطرناک بالا رود ممکن است نیاز به تعویض خون داشته باشد.

فیلمی که خودم تو زایشگاه از یه سقط جنین گرفتم این جنین 4 ماهه سقط شده بود 

down load now

بدون شرح

دختری که باحلقه هادور کمرش بازی میکند

download now


طنز

کلیپ طنز

فقط چند لحظه صبر کنی که لینک مستقیم دانلود بوجود بیاد

down load now

روشهایی برای کاهش درد های زایمانی

روشهای پیشنهادی برای کاهش درد زایمان:

زایمان طبیعی بدون دردروشها :
بیش از 150 سال است که زایمان بدون درد یا کم درد در دنیا شروع شده است و بیش از 150 روش در این زمینه شناخته شده است.که آنها را به دو دسته کلی دارویی و غیردارویی تقسیم می‌کنیم.

روشهای غیردارویی عبارتند از :
- سایکوپروفیلاکسی (لاماز - رفیکسولوژی
- تمرکز - شیاتسو
- موزیک - آروماتراپی
- هومئوپاتی - گیاه درمانی
- طب فشاری - طب سوزنی
- لمس درمانی - تحریک الکتریکی پوست
- استئوپاتی - هیپنوز
- ورزش -گرما، سرما - آب درمانی - زایمان در آب - تغییر مکرر پوزشین زائو
- بیوفیدبک - دعا - انرژی درمانی - آموزشی - حمایت روحی
- حمایت اجتماعی - حضور شوهر - ....

روشهای دارویی عبارتند از :
- استنشاق هوشبرها -استنشاق انتونکس - داروهای عضلانی - داروهای وریدی
- تزریق پوستی آب مقطر - اپیدورال آنالژزی - ساب آراکنوئید آنالژزی
- تزریق داخل کانال زایمان (پاراسرویکال و پودندال)

روش انتخابی ما
1-
آموزش زن باردار
2- استفاده از حضور همراه بر بالین وی
3- بکارگیری انتونکس
4- تجویز پتدین
5- در صورت نیاز،تزریق فنتانیل در ساب آراکنویید(بیدردی از کمر)
هر گاه که رضایتمندی بدست آید
در همان مرحله توقف میشویم.(بیدردی گام به گام بر حسب نیاز)

اروماتراپی در کاهش درد زایمان

مقاله ای در این  زمینه پیدا کردم با اجازه نویسندگانشون توی وبم با عنوان نام نویسندگان گذاشتم

مقايسه ی تأثير اروماتراپی با اسطوخودوس و تکنيک تنفسی در کاهش درد زايمان Print


نويسندگان: ابوالفضل سراجی ، کتايون وکيليان *



چکيده مقاله:
چکيده زمينه و هدف: نيمی از زنان از درد شديد و غير قابل تحمل زايمان رنج می‌برند. امروزه استفاده از داروهای ضد درد برای کاهش درد زايمان به دليل عوارض مادری و نوزادی کم‌تر مورد استفاده قرار می‌گيرد و توجه به روش‌های غير داروئی و طب مکمل مانند ماساژ، طب سوزنی، هيدروتراپی، روش‌های طب گياهی رو به افزايش است. يکی از روش‌های طب مکمل استفاده از رايحه درمانی توسط اسانس‌های گياهی است. همچنين از سال‌ها پيش استفاده از تکنيک‌های تنفسی برای کاهش دردر مورد استفاده قرار گرفته که در ايران کم‌تر اين روش کاهش درد مورد ارزيابی قرار گرفته است. اين مطالعه با هدف تأثير اسانس اسطوخودوس (لاوندر) به روش استنشاقی بر درد زايمان و مقايسه آن با تکنيک تنفسی انجام گرفت. مواد و روش‌ها: اين يک مطالعه کارآزمايی تصادفی است که با هدف تأثير اسانس اسطوخودوس به روش استنشاقی بر درد زايمان انجام شد. در گروه تنفس بخور سرد هدايت شده‌ی اسطوخودوس 5/1 درصد در طی فار فعال استفاده شد و در گروه ديگر از تکنيک تنفسی استفاده شد. نمونه در هر گروه 60 نفر بودند که به روش در دسترس در اتاق زايمان نمونه‌گيری شدند اما تخصيص گروه‌ها به صورت تصادفی انجام گرفت. از تمام نمونه‌ها رضايت کتبی گرفته شد و درد نمونه‌ها يک بار قبل از شروع مداخله و نيز 3 بار و هر بار در سه ديلاتاسيون متفاوت 4-6 سانت و 6-8 سانت و 8-10 سانت با استفاده از مقياس ديداری درد اندازه‌گيری شد. برای نتايج تحقيق از آزمون تی – تست و کای دو استفاده شد. نتايج: نتايج نشان داد که ميانگين اختلاف درد قبل و بعد از مداخله در لاوندر 48/2±81/0 و در گروه تکنيک تنفسی 27/0±88/1 بود که تفاوت معنی‌دار بود(01/0=P). نتيجه‌گيری : مطالعه‌ی حاضر نشان داد که اروماتراپی می‌تواند يکی از جايگزين‌های مناسب ديگر طب‌های مکمل باشد. اين مواد از مکانسيم‌های مختلف می‌توانند به اضطراب و کاهش درک بيماران به درد کمک کنند. همچنين اين مواد می‌توانند از روش‌های مختلف به صورت ماساژ و جذب از طريق پوست، استنشاق و حمام اروماتراپی قابل استفاده باشند و مادر مجبور به انتخاب يک روش مصرف نباشد.


البته تعریفی از اروماتراپی تو ادامه مطلب گذاشتم که میتونید برین وببینین

ادامه نوشته

فیلم سزارین

download now

 

 

سلام به همه دوستام ببخشید خیلی دیر کردم قبول دارم اما درگیر امتحانات بودم

ببخشید از این به بعد هی تند تند میام

اسیفکسی یا خفگی نوزادان

شايعترين علت مرگ و مير نوزادان

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بهداشت و درمان - خانواده

دكتر سيد عليرضا مرندي وزير اسبق وزارت بهداشت،‌درمان و آموزش پزشكي در حاشيه اين سمينار در گفت‌وگو با خبرنگار «بهداشت و درمان» خبرگزاري دانشجويان ايران واحد علوم پزشكي تهران گفت: متخصصان زنان و مامايي بايستي غير از شرح حالي كه از مادران مي‌گيرند از امكانات آزمايشگاهي مانند سونوگرافي نيز بهرمند شوند تا بتواند در شناسايي فوري وضعيت جنين از آن استفاده كنند.

رييس انجمن علمي پريناتولوژي ايران افزود: همه آزمايشها و تكنيك‌هايي كه براي سلامت مادر و جنين لازم است بايستي در بازآموزيها و آموزشها مدنظر قرار گيرد و قصد اين سمينارها دخالت در كار راديولوژيست ها نيست بلكه تنها براي بالا بردن سطح علم متخصصان زنان و مامايي است.

وي با بيان اين كه خفگي جنين و نوزاد و عفونت‌ها از شايعترين علت مرگ و مير نوزادان در كشورهاي مختلف است، گفت: در كشورهاي در حال توسعه حدود 30 درصد مرگ و ميرهاي نوزادان به دليل خفگي و حدود 30 درصد ديگر به دليل عفونت است و عوامل ديگري مانند مشكلات مادرزادي نيز وجود دارد كه در كشورهاي جهان سوم حدود 10 درصد و در كشورهاي صنعتي به دليل اينكه مشكلات عفونت و خفگي نوزادان در اين كشورها حل شده است، نزديك به 35 درصد است.

دكتر مرندي ادامه داد: در ايران علاوه بر عفونت و خفگي مشكلات نارسي نيز وجود دارد كه حدود 15 تا 20 درصد مرگ و ميرها در نوزادان را شامل مي شود.

رييس انجمن پريناتولوژي ايران گفت: اگر كاري كنيم تا جنين در داخل رحم و زماني كه به دنيا مي آيد دچار خفگي و كمبود اكسيژن نشود مي‌توان از مرگ و مير، عدم رشد جنين در داخل رحم و خسارتهايي كه در رشد جسمي و عقلي در دوران بارداري براي نوزادان پيش مي آيد جلوگيري كرد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: به همين دليل امروزه در كشور ما به دنبال ايجاد رشته فوق تخصص پرناتولوژي هستند كه تمام توجه‌اش به مسائل حول و حوش زايمان، اواخر بارداري و دوران زايمان و بلافاصله بعد از آن است.

در دوران قحطی خانم ها معمولا دختر به دنیا میارن

یک دانشمند چینی در پژوهشی نشان می‌دهد که دوران قحطی بر تناسب جنسیتی زایمان‌ها تاثیر می‌‌گذارد. او داده‌های مربوط به زایمان‌های دوران قحطی سال ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۱ در کشور چین را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از دویچه وله  ،  تحقیقی جدید نشان می‌دهد که در دوران‌قحطی خانم‌ها معمولا دختر به‌ دنیا می‌آورند. محققی داده‌های نوزادان چینی‌ای را که در هنگام زمان قحطی بین سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۱ و پس از آن به دنیا آمده‌اند را مورد بررسی قرار داده است.

قحطی سال ‌۱۹۵۹ تا ۱۹۶۱ در چین

در بین سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۱ میلیون‌ها نفر در کشور چین از گرسنگی و کمبود غذا جان خود را از دست دادند. قحطی در کشور چین در این سال‌ها نشأت گرفته از برنامه‌‌ریزی دولت برای افزایش قدرت تولید صنعتی بود.

در آن برهه چین قصد داشت برای دست‌یابی به پیشرفت اقتصادی به صنایع کشور قدرت بیشتری ببخشد. اما این برنامه‌ریزی جواب منفی داد و منجر به مرگ بیش از ۳۰ میلیون نفر شد.

تاثیر قحطی بر تناسب جنسیتی زایمان‌ها

دانشمند چینی‌ای که این پژوهش را انجام داده است در موسسه‌ی تحقیقات دموگرافیک (جمعیت‌سنجی) در شهر نیویورک فعالیت می‌کند. او به دنبال این پرسش رفته که پدیده‌ی قحطی به چه میزان بر تناسب جنسیتی زایمان‌ها تاثیر می‌گذارد.

این دانشمند، تحقیقی ملی که در سال ۱۹۸۲ میان ۳۱۰ هزار زن چینی بین ۱۵ تا ۶۷ سال انجام شده بود را پایه‌ی پژوهش خود قرار داد. در این تحقیق، زن‌های چینی در رابطه با زایمان‌هایشان مورد پرسش قرار گرفته بودند.

پژوهشگر چینی در تحقیق خود کشف کرد که پس از سال ۱۹۶۰، یعنی دقیقا یک سال پس از قحطی، تولد نوزادان پسر به طور ناگهانی کاهش پیدا کرده است. حدود دو سال پس از زمان قحطی یعنی سال ۱۹۶۳، تولد نوزادان پسر افزایش یافته است.

آیا جنین دختر کم توقع‌تر است؟

اما آیا این‌که در زمان قحطی از همان اول بیشتر جنین‌های دختر در رحم مادر شکل می‌گیرند یا این‌که در زمان قحطی در طول دوران حاملگی کمتر جنین‌های پسر زنده می‌مانند، برای دانشمندان هنوز امری نامشخص است.

بر اساس یک نظریه، این امکان وجود دارد که دخترها اصولا نسبت به پسرها در رحم مادرشان پر توقع نیستند و دوران سختی را راحت‌تر از پسرها پشت سر می‌گذرانند.

بارداری درمان سرطان سینه را به تاخیر می انداد

ه گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، به گفته متخصصان؛ وقتی سرطان سینه در هنگام بارداری بروز می‌کند تشخیص و درمان آن اغلب به تاخیر می‌افتد در نتیجه نجات جان زن باردار مبتلا به سرطان در بلند مدت تحت تاثیر این امر قرار می‌گیرد و درمان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

این پژوهش از سوی محققان مرکز سرطان آندرسون در دانشگاه تگزاس صورت گرفته است.

دکتر جورج پرکینز در گفت وگویی با خبرگزاری رویترز در این رابطه اظهار داشت: سرطان سینه توام با بارداری شایع‌ترین سرطانی است که اغلب با دوران حاملگی به طور همزمان بروز می‌کند اما معمولا از سوی پزشکان متخصص کمتر تشخیص داده می‌شود.

ادامه نوشته

پیام تبریک نوروزی
 


عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سالش را

. . . نوروز ۹۱ بر همه ی عزیزان پایگاه مبارک باد . . .


دانلودکنید وببنیدش

به مناسبت سال جدید و به یاد قدیما از اهنگای قدیمی لیلا فروهر رو گذاشتم که دانلودش کنید 

فیلم تشکیل جنین

دانلودش کنید و ببینید............

دانستنی ها2

۱.خوردن اسفناج برای زنان حامله مفید است

۲.مصرف گوجه فرنگی ۱۰ بار در هفته باعث جلوگیری از سرطان میشود

۳.مصرف جیگر و سیب زمینی موز و عدس از بروز افسردگی در دوران قاعدگی جلوگیری میکند

۴.علت شیوع بیشتر میگرن در زنان تغییرات هورمون استروزن است

۵.قلب انسان میتواند خون را به ۱۰ متر بیرون پرتاب کند

۶.مایع موجود در نارگیل نارس را میتوان به جای پلاسمای خون استفاده کرد

بازهم اقای امیر ایزد پناه این اطلاعات رو بهم دادن ازشون ممنونم

دانستنی ها

دانستنی ها

۱.خوردن گوشت قرمز باعث پیری زودرس میشود چون مقداری از زهر خود را در بدن جا میگذارد

۲.خوردن زعفران مسکن درد است گردش خون را اسان میکند

۳.سرطان از سوتغذیه میاید و باتغذیه مناسب ازبین میرود

۴.استفاده از هد فون در هر ساعت با کتری موجود در گوش را تا ۷۰۰برابر افزایش میدهد

۵.اگر چاق هستید همه روزه با غذاهویج خام بخورید

۶.هر چشم مگس دارای ۱۰ هزار عدسی میباشد

۷.پروانه ها با پاهایشان میچشند

۸.خوردن سیب در اول صبح باعث دور شدن خواب الودگی میشود و بهترین داروی تصفیه خون است

۹.جویدن ادامس در هنگام خورد کردن پیاز مانع از اشک ریزی  میشود

۱۰.در تایوان بشقابهای گندمی درست میشود وافراد پس از خوردن غذا بشقاب خود رامیخورند

۱۱.حافظه ماهی قرمز فقط ۳ ثانیه است

ابته این دانستنیها رو اقای محترمی بهم گفتن به نام (امیر ایزد پناه ) ازش ممنونم

 

جنین در جنین

دلیل علمی بارداری مردان یا جنین در جنین

بر اساس چاپ سال ۲۰۱۰کتاب بارداری وزایمان ویلیمز مواردی ازحاملگیها وجود داره که معمولا بیشتر به تیترهای اغراق امیز مجلات و روزنامه ها شبیه مثلا مردی که باردار میشود

من میگم اینا درسته

حالا واستون میگم:

اسم دوقلوها و چند قلو ها که به گوشتون خورده ومطمئنا هم تو فامیلتون یا بقیه جاها دیدید.یه موقع هایی این دوقلوییها یکم موردار میشن و ما اختلالات حاملگی های چند قلویی میگیم که به خاطر یکسری مشکلات کروموزومی  مشکلاتی بوجود میاد ازجمله :

دوقلوهای بهم چسبیده (از قسنت سر یاازپا یا از شکم یا از پشت و................)دو قلوهای که معمولا یکیشون میمیره ویکیشون زنده است .دو قلوهای که تو شکم هم هست (داستان اینجاست)که این دوقلوها اگه قل اول مذکر باشه وقل دوم هم تو شکمش باشه  وقتی رشد کنن وبزرگ بشن میگن مردی باردار شد (ابته رشد اون قل دوم که تو شکم اولی هست یکم دیرتره و اهسته تره )

حالا دیدید که مردها هم باردار میشن

درختی عجیب

درختی با میوه هایی به شکل زن

عجیب و غریب | درختی با میوه هایی به شکل زن Nareepol نام درختی عجیب در تایلند است که میوه های آن هر ساله به شکل اندام یک دختر می روید! این نام از دو واژه ی Naree به معنای دختر و pol به معنای درخت گرفته شده است.
 

Nareepol نام درختی عجیب در تایلند است که میوه های آن هر ساله به شکل اندام یک دختر می روید! این نام از دو واژه ی Naree به معنای دختر و pol به معنای درخت گرفته شده است.

این درخت عجیب به این جهت که ثمره اش کاملا به اندام زنان شبیه است مورد توجه اکثر گردشگرانی قرار گرفته که به این کشور سفر می کنند خاصه این که صدور میوه ی آن به خارج از تایلند ممنوع است!

محل رویش این درخت در روستای Pechaboon واقع در شمال بانکوک، پایتخت این کشور است.

جالب این که اهالی روستایی که این درخت در آن قرار گرفته به هیچ عنوان رویش این میوه را عجیب ندانسته و اعتقاد دارند که دلیل شکل خاص این میوه به افسانه ای باز می گردد که بنابر آن سال ها پیش دختری بی گناه و معصوم در محل رویش این درخت به قتل می رسد که البته بعدها بی گناهی او به اهالی روستا ثابت شده و این درخت با رویاندن چنین میوه هایی همچنان به بی گناهی آن دختر شهادت می دهد.

 

تنها تویی در آسمان قلبم
که مثل ستاره میدرخشی در شبهای تیره و تارم
که هر سحرگاه مثل خورشید طلوع میکنی در دل قلب عاشقم
با طلوع تو ای خورشید من ، غمی دیگر در دلم نیست
احساس آرامش میکنم وقتی که تو نورانی کرده ای سرزمین قلبم را
تنها تویی در آسمان قلبم
که مثل پرنده ای پرواز میکنی در قلبم ، اوج میگیری در آسمان آبی احساسم و مرا به بالاترین نقطه ی عشق میرسانی
تنها تویی در آسمان قلبم
تویی که مثل باران میباری بر کویر تشنه ی قلب عاشقم و عاشقتر میکنی مرا با طراوت قطره های مهربانت
تنها تویی در سرزمین احساسم
تویی که هر لحظه قدم برمیداری بر خاک دلم ، از جنس عشق میشود خاک این سرزمینی که روزگاری بود هیچ رهگذری از آن عبور نمیکرد
آری روزگاری بود که هیچ ستاره ای در آسمان قلبم نمیدرخشید
هیچ خورشیدی طلوع نمیکرد
تنهایی بود و تنهایی ، آمدی و گفتی که از جنس مایی
عشق را میشناسی ، همیشه با ما می مانی
من و قلبم نیز تو را باور کردیم ، در آسمان آبی احساس جشن عشق را برپا کردیم…
تنها تویی در قلب پر از احساسم
تنها تو خواهی ماند در آسمان قلبم

 

لوکسترین خونه ها

لوکس ترین و مدرن ترین خانه های دنیا:www.irandid.ir

ادامه مطلب رو از دست ندید

ادامه نوشته

بارداری یه مرد

 مردی که باردارد میشود

آقای توماس بیتی که قرار است در ماه ژولای سال جاری ، فرزند خود را به دنیا آورد، پیش از این یک زن بود که به وسیله عمل جراحی تغییر جنسیت داده است .
وی قبل از تغییر جنسیت با نام تریسی لاگوندینو ۳۴ ساله شناخته می شد و به عنوان بانوی نمونه کشور هاوایی  همسر یک مرد فیلیپینی بوده است . او می گوید من از کودکی میل به پسر بودن و بازی های مردانه داشتم و همچنین از پوشیدن لباس های مردانه لذت می بردم . و با مشورت پزشک ، شروع به مصرف قرص های تستسترون کرده  و مبادرت به تغییر جنسیت نمود اما در این راه فقط مبادرت به حذف سینه های خود به وسیله جراحی نمود و تغییری در اندام تناسلی خود پدید نیاورد . و همچنین جهت ظهور صفات جنسی مردانه از جمله کلفت شدن صدا و رویش ریش و سبیل مبادرت به تزریق مرتب هورمون مردانه تستوستروت نمود .  
آقای بیتی در یک  شوی مشهور تلویزیونی به نام اوپرا عنوان کرده است : ” بارداری یک فرایند است و بر این اساس اهمیتی ندارد که شما مرد هستید یا زن. بحث درباره مرد یا زن بودن نیست بلکه فقط آرزوی بچه داشتن است و من یک انسان، یک شخصیت هستم که این حق را دارم که از لحاظ بیولوژی بچه ای متعلق به خودم را داشته باشم.
توماس در این برنامه عکس هایی از دوران کودکی و نوجوانی خود را نشان داد و اعتراف کرد که وقتی به ۱۰ سال گذشته خود نگاه می کند به این نتیجه می رسد که می توانسته عاشق چنین دختری زیبایی شود.
او در این برنامه تلویزیونی عنوان کرد که تا ۲۰ سالگی او را تریسی صدا می کردند. و در مسابقات زیبایی مرتب جایزه دریافت می کرده است .
همسرش نانسی می گوید: پس از تولد نوزاد نقش ما در خانواده تغییر نخواهد کرد، توماس همچنان مانند گذشته پدر خواهد بود و من هم مادر نوزاد دخترمان می شوم.
توماس برای بارداری می بایست به بانک اسپرم مراجعه می کرد تا از طریق سرنگ مخصوص تلقیح انجام شود. وی می گوید: به خاطر بارداری مجبور به قطع تزریق تستسترون که برای تثبیت مردانگی ام بود شدم، چون برای مثال ۸ سال بود که عادت ماهانه من قطع شده بود، بدن من خود به خود تنظیم شده و برای حفظ جنین مواد دیگری دریافت نکردم. جالب است که عمل تلقیح را همسرش انجام داده است .

بهشت اینجاست

ادامه نوشته

حضرت مریم

ادامه نوشته

ادامه نوشته

ادامه نوشته