به همین سادگی...

در هیاهوی زندگی دریافتم

چه بسیار دویدن ها
که فقط پاهایم را از من گرفت
در حالی که گویی ایستاده بودم
چه بسیار غصه ها
که فقط باعث سپیدی موهایم شد
در حالی که قصه ای کودکانه بیش نبود
دریافتم
کسی هست که اگر بخواهد "می شود"
و اگر نخواهند "نمی شود"
به همین سادگی ...

 

 

 

کاش نه میدویدم و نه غصه می خوردم
فقط او را می خواندم و بس ...

نظرات 4 + ارسال نظر

زیبا بود ...

:)

علی 1393/02/31 ساعت 03:31

هر چی خدا بخواد میشه
ولی من عقیدم اینه هر چی خودم ادم بخواد میشه خدا کمکت میکنه ن اینکه راهو تغییر بده!

صد در صد!‏ مطمئنا نمیشه منکر اراده و خواسته خود فرد تو تصمیماتش شد..

احمد 1393/03/14 ساعت 18:46

خیییییییییییییییییییییلی خوووووووووووووووبه...................

tnx

فروغ 1393/03/20 ساعت 12:12 http://mamayii.blogfa.com

خیلی زیبا بوددوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد