مامان بابای عزیزم دوستون دارم.......................

امروز صبح که از خواب بیدار شدم خیلی دلم گرفته بود  از شدت بغض گلوم درد گرفته بود احساس خفگی میکردم دوس داشتم برا مامان بابام چند جمله کوتاه تو وب بذارم چند روزه خیییییییییلی دلم براشون تنگ شده ..... 

تو وب در مورد هر چیزی مطلب گذاشتیم ولی در مورد عزیزترین کسایی ک داریم هیچ مطلبی ندیدم  

مامان بابای عزیزم خیییییییییلی دوستون دارم میبوسمتون.........  

روزشماری میکنم تعطیلات عید نزدیک بشه بیام روی ماهتونو ببوسم........   

 

دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم 

 

دوووووووستون دارم............

نظرات 5 + ارسال نظر
مژگان 1392/12/09 ساعت 21:56

واقعا راست گفتی... من با اینکه دیروز خونه بودم الان ک اینو خوندم دوباره دلتنگ شدم...دیگه عید نزدیکه زودی میبینیشون

مژگان تو خیلی پررویی ک این حرفو میزنی. تو چرا دلتنگ بشی تویی ک هر هفته میری خونه...........

نیلوفر 1392/12/12 ساعت 17:59

ارههههه.دقیقا.فقط دارم روزشماری میکنم عید شه برم خونه.دلم برای مامان و بابام و داداشم یه ذره شده
مارو دیوار اتاقمون روز شمار زدیم.به شماها هم پیشنهاد میکنم.

اره اتفاقا منم اینکارو میکنم
مرررررسی از نظرت

با سلام وبلاگ زیبایی دارید
آماده تبادل لینک با شما هستم
در صورت موافقت ، در قسمت نظرات وبلاگم به بنده اطلاع دهید

تربیت بدنی 1392/12/15 ساعت 07:35

بسمه تعالی
در روز یک شنبه مورخ 18/12/92 مراسم اختتامیه مسابقات دهه فجر دانشجویان آقا و خانم همزمان با مسابقات طناب کشی دانشجویان پسر آقا برگذار می گردد لذا از کلیه دانشجویان آقا و خانم دعوت بعمل می آید در ساعت 19 در سالن ولایت حضور به هم رسانند.

[ بدون نام ] 1392/12/15 ساعت 22:24

سلام
در پاسخ به تصمیم وزارت بهداشت برای به کارگیری ماماها در شغل پرستاری به دلیل کمبود نیروی پرستار و تربیت نیروی ماما پرستار،
به لینک ذیل بروید و پیشنهاد دهید که برای کمک به وزارت بهداشت برای جبران کمبود پزشک عمومی جامعه، ماما ها بتوانند پس از گذراندن 26 واحد به پزشک ماما تبدیل شوند و کمبود پزشک در مناطق محروم بر طرف شود.
http://www.jamejamonline.ir/newspreview/1232164694875809935
-----------------------------------------------------------------------
لطفا این پیغام را بصورت پست ثابت در وبلاگ خود قرار دهید و به کلیه دوستان خود اطلاع رسانی کنید و به هر طریق ممکن از حق خودتان دفاع کنید و اعتراض خود را اعلام نمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد