و اما دوران امتحانات....

میدونم این درس خوندن چی داره که تا میری دو کلمه درس بخونی حتی خاطرات دوران کودکی اونم با وضوح  +3D HD یاد آدم میاد !

یکی از فانتزیام اینه که توی دانشگاه یکی از اساتید تهدیدم کنه که بهت صفر میدم بعد منم در حضور همه برم جلوش سرمو بکوبم به دیوار بگم :
منو از نمره میترسونی ؟؟؟ من زندگیمو باختم استاد … برو از خدا بترس …

* تا حالا دقت کردین یک ساعت مونده به امتحان به این فکر میفتیم که اگه فقط یه کم زودتر می خوندیمش 20 میشدیم ؛ چه راحت بود ؟؟؟

* سلامتی همه استادایی که امتحان می گیرن نه انتقام !

* یک احساس بدی دارم ؛ امتحانات داره به اینترنت رفتنم لطمه میزنه....

* حقیقت محض :
من میرم بدرسم ؛ لطفا 2 ساعت دیگه بیدارم کنید !

* یه گروهی هستن بعد از امتحان دور هم جمع میشن جوابارو چک میکنن و با هم بحث میکنن و به کتاب رجوع میکنن و اینا …
فقط یه جمله : بهشون نزدیک نشید !


, و در آخر:

* صفایی ندارد ارسطو شدن ، خوشا پرکشیدن ، پرستو شدن !

توکه پر نداری پرستو شوی ؛ بشین درس بخون تا ارسطو شوی !
فرارسیدن ماه امتحانات تسلیت باد ! …

نظرات 9 + ارسال نظر

این آخریه خیلی باحال بوووووووووودد..
ایشالاه که همگی موفق بشیم

بمنم سر بزن...کلی آپ جدید دارم

مرسی عزیزم........باشه حتما

Ali (Or91) 1392/03/23 ساعت 11:32

بوی شوم امتحان آید همی / یار صفر مهربان آید همی
ما ز تعلیم وتعلم خسته ایم / دل به امید تقلب بسته ایم
مابرای کسب مدرک آمدیم / نی برای درک مطلب آمدیم !

شعر قشنگی بود ولی دیگه خداییش یکمی برا درک مطلب اومدیم....

m 1392/03/23 ساعت 12:50

سلام
فک نمی کردم خانما اینقد شجاع باشن

سلام اینم طرز فکر شما اقایونه که اکثر اوقاتم اشتباه فکر می کنید............

m 1392/03/23 ساعت 12:50

سلام
فک نمی کردم خانما اینقد شجاع باشن

farhood 1392/03/24 ساعت 00:06 http://nkums.blogsky.com

سلام
وب قشنگی دارین
از مامایی ها کسی نمخاد تو وب علوم پزشکی بجنورد نویسنده بشه؟

یکی 1392/03/25 ساعت 12:51

چقدم چرررررررررررررررت بود!!!

من که میدونم تو کی هستی نظرت مث خودت..............

Amorous.Lonely.isolated 1392/03/27 ساعت 03:18

سکوت ، همیشه نشانه رضایت نیست!شاید کسی داردخفـــــه می شـــودپـشت ِ یـک بـغـض . . .

مژگان 1392/03/27 ساعت 14:58

خیلی جالب بود عزززززیزم!!!
خوبیش این بود که جای دیگه نخونده بودمش...
مرسی آپ کردی

خواهشششش گلم
قابلتو نداشت....

وبلاگ ختم قرآن 1392/04/26 ساعت 23:51

به تازگی و از اول ماه مبارک رمضان عده ای از دانشجوهای خوش ذوق و مذهبی علوم پزشکی، اقدام به راه اندازی وبلاگی برای ""ختم قرآن گروهی همه دانشجویان علوم پزشکی"" کرده اند. چیزیکه من متوجهش هستم اینه که اگر استقبال خوبی در این ماه صورت بگیره، امکان ادامه این کار نیک در آینده هم خواهد بود!اما تاکنون این اتفاق نیافتاده!

"""و اینکه: اگه شرکت نمیکنید، حداقل share کنید تا دوستان بیشتری ببینند و در ثواب آنها شریک باشید"""

اینجا مال شماست! کلی نرم افزار و سایت مفید هم معرفی شدن!

آدرس این وبلاگ در زیر آمده. اگر لینکشون کردید، حتما بهشون اطلاع بدید تا در لیست حامیاشون ازتون تقدیر کنن.
http://quran-ums.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد