آمده فصل بهار...

سلام به همه ی دوستان خوبم سال نو مبارک،برای همه سال خوب و خوشی را آرزو مندم.


شعری از خودم و چند تایی هم عکس به همین مناسبت می گذارم امیدوارم خوشتان بیاید،



باد می آید


باد می آید وبوی نسترن


از پهنای افق می آرد....


آفتاب می تابد


روی دشتی پرگل


جاری ام چون رودی


سوی یک دشت بزرگ...

خالی ام از همه کس


مثل یک پروانه


مثل یک سنجاقک


شاد...آزاد...رها...دیوانه...

(سه عکس اول خراسان شمالی،بزداغی و عکس آخر خوزستان،هفتکل)

نظرات 8 + ارسال نظر
hamidel 1392/01/07 ساعت 01:39 http://hamidel.blogsky.com

bah bah aslan az ax malume ale shomale khorasane.qashange

salam
mamnoon az nazaretun.ma be khorasan eradat darim

مژگان 1392/01/11 ساعت 14:50

سلام سووودی جون!
دمت گرم با این آپ قشنگت...
لذت بردم...
موفق باشی عزیزم

سلام دوست من ممنونم
سلامت باشی

سلام سلام خوش میگدره سال جدید مبارک مارو یادتون نره چون ما همیشه به یادتون هستیم....

سلام سال نو شما هم مبارک
ممنون که سر زدید.

moslem 1392/01/18 ساعت 11:35

شعر قشنگی بود ماشالله

ممنونم لطف دارید.

سلام خوبید یه مدته سایتون روگم کردیم ما که همیشه به یادتون هستیم
سال جدید روبهتون تبریک میگم امیدو ارزوی سال خوبی روبراتون دارم منتظرتون هستیم روزگار به کام.........javascript:void(0);

سلام ممنون که به یاد ما هستید.سال نو شما هم مبارک
امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید.

سمانه 1392/01/22 ساعت 11:23

سلام سودی جون!
به به عجب طبیعتییسی لذت بردیم
سودی جون امیدوارم سال خوبی داشته باشی گلم

سلام دوست من
ممنونم که سر زدی قابل شما رو نداشت
شما هم سال خوبی داشته باشین

سلام عزیزم خیلی شعرت قشنگ بود.منم سال جدیدو به تو و همه همکلاسیام تبریک میگم.

سلام عزیزم ممنون ازت لطف داری
سال خوبی داشته باشی

آشنا 1392/03/05 ساعت 23:01 http://saina110.blogfa.com

سلام
عجب منظره هایی
واقعا لذت بردم
میگم جدیدا چقدر مطالبای وبتون کم شده!!!!!!!!!
راستی خوشحال میشم به وب من هم سر بزنیدو همچنین خوشحال میشم از شعراتون اگه دوس داشتین با همکاریتون استفاده کنم.منتظر حظورتون هستم...
موفق باشید
یاعلی

سلام
ممنون نظر لطف شماست.
فرصتی باشه حتما به شما سر میزنیم.بابت شعر ها هم فعلا فقط تو وب خودمونه هنوز شعرهام کار داره و بابتش تصمیمی نگرفتم.
خوشحال شدیم که سر زدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد