چهارشنبه سوری مبارکــــــــــــــــــ!!! :))

 چنین گفت زرتشت:
"  
که سوزانید بدی را درآتش ، تا ز آتش برون آید نیکی"

 پس تو نیز چنین کن. 

 

 عکس   عکس های زیبا از چهارشنبه سوری 

پیشاپیش حلول چهارشنبه سوری سال ۹۱ را بر شما ترقه بازان و نارنجک زنان عرصه مردم آزاری تبریک و تهنیت عرض مینمایم ! 

  

 (ولی خودمونیما بازم سلامتی خودمون اون قدیما که از این ترقه قرمزا میذاشتیم رو زمین بعد با آجر میزدیم روش !!! )

نظرات 6 + ارسال نظر
میخک 1391/12/28 ساعت 17:43

آقا آپارتمان نشین ها چی؟

ما دل نداریم؟؟؟

از طرف مام از رو آتیش بپرید و اون شعره رو بخونید:

سرخی تو با من. زردی من با تو

البته تو یه جایی مث حیاط خونه هم خیلی نمیشه شیطنت کرد!...
بهتره رفت یه جای شلوغ و از دور فقط نظاره گر بود(محض احتیاط) اگر هم دلشو دارید برید وسط میدون!
اگه آتیشی گیرمون اومد حتما...

میخک 1391/12/28 ساعت 22:58

آقا ما وسط میدون رو انتخاب میکنیم !

پیشاپیش سالی پر از سلامتی و سعادت برا همه تون آرزومندیم.

سر سفره هفت سین مارو هم دعا کنید.

(گل)

چه بهتر!!!! ما هم همینطور...
من هم امیدروارم سال خوبی داشته باشید توام با موفقیت و خوشبختی.
حتما، شمام مارو یادتون نره... :)

نادر 1391/12/29 ساعت 23:01 http://kbmb.blogfa.com

سلام خدمت خانومهای مامایی عید و پیشاپیش بهتون تبریک میگم امیدوارم سال خوشی رو پیش رو داشته باشید.

سلام
ممنون. ما هم تبریک عرض میکنیم.(البته پیشاپیش)
با آرزوی موفقیت و شادکامی...

آلاله 1392/01/04 ساعت 10:20

سرو عزیزم نوروزت خجسته.
سپاس از تو که در هر شرایطی وبلاگ رو آپ میکینی.

سلام عزیز دلم!
عیدت مبارک!...
ممنون از تو.
خواهش میکنم.
اتفاقا ناراحت بودم از اینکه چرا به محض تعطیلات وبلاگ میخوابه.
ایکاش بچه ها هم بیشتر سر بزنن.دوست دارم فضای اینجا یک فضای به روز و صمیمی و پر انرررررررژی باشه!
به امید اینکه سال جدید اینطور باشه!....
موفق باشی
و...
مرسی

یه دوست 1392/01/23 ساعت 15:21

گوش کن داره یه صدامیاد اره یه صدای ناله که پراز غمه اره صدای گریه های شبانه هستش
اره میشناسم این صدارو مال بچه های زهراس
اخه نمیتونن بلندگریه کنن چون نامحرمان صداشون رو میشنون
ایام فاطمیه تسلیت

ممنون.
منم هم این ایام رو بهتون تلسیت عرض میکنم

یه دوست 1392/01/24 ساعت 23:31

دلم گرفته از این همه غم اره غم بی مادری
الهی بشکند دست مقیره که در میان کوچه ها بی مادرم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد