مرد نامرئی

۴ نفر در عکس دسته جمعی زیر کنار هم ایستاده اند.
آیا می توانید هر ۴ نفر را در نگاه اول ببینید؟ اگر نتوانسنید به راهنمایی پایین صقحه مراجعه کنید!.

راهنمایی:
با کمی دقت بین سرهای دو نفر سمت چپ، می توانید سر یک فرد سیاه پوست را ببینید.

نظرات 11 + ارسال نظر
Ahmad.R 1391/07/09 ساعت 09:40

سلام
ورود ترمک های جدید مامایی رو خدمت بالاترمی های مامایی تبریک و تهنیت عرض مینماییم
خوب تربیتشون کنین
موفق باشید

سلام ممنون شماهم موفق باشید

Ahmad.R 1391/07/09 ساعت 09:50

.

شماره ناشناس

ناشناس : سلام خوشگله ،دوست پسر داری ؟

-بله ،شما؟

-من داداشتم ،صبر کن بیام خونه به حسابت میرسم .

شماره ناشناس بعدی :

-دوست پسر داری؟

-نه نه اصلا

-من دوست پسرتم ……واقعا که …:(

-عزیزم به خدا فکر کردم که تو داداشمی !!!

- خوب داداشتم دیگه ،صبر کن خونه برسم من میدونم و تو….:دی

جالب بود

غریبه 1391/07/12 ساعت 14:43

خیلی جالب بود منم نتونستم تشخیص بدم...

سلام بله یه کم دقت میخواد.مرسی که اومدین

جالب بود عزیزانم

مرسی...

forozan 1391/07/14 ساعت 11:05

سلام
بسی جالب بود
خوشمان آمد
ممنون

سلام مانیز بسی خرسندیم که خوشتان آمده است

bahar 1391/07/16 ساعت 17:06

سلام عزیزم دلم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیییییییییلی براتون تنگ شده

سلام بی معرفت منم دلم واست یه ذره شده.رفتی دیگه پشت سرتم نگاه نکردی!

مرسی قشنگ بود

خواهش میکنم عزیزم

زهرا 1391/09/29 ساعت 10:47

سلام عزیزم خیلی باحال بود

سلام مرسی باحالی از خودته...

نوید 1391/10/12 ساعت 13:29 http://navid.boj069@yahoo.com

سلام ...خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییلییییییی بیخود بود یه کمی کن

سلام هرکس نظری داره.ولی شرط میبندم ۷۰ درصد بانگاه اول نمیفهمن و شماهم از اون دسته مستثنا نیستین

نوید 1391/10/16 ساعت 12:53 http://navid.boj069@yahoo.com

سلام نه خواهر من با نگاه اول متوجه شدم بازم تشکر که به نظرات

ای بابا شما نابغه خوبه؟
خواهش میکنم

parisa hard 1392/06/22 ساعت 07:20

ههههههههه خو از اول می‌گفتی چهار نفرن من پیداش میکردم دیگه!!!!!

خودت چی؟تونستی ببینیش؟

زحمت کشیدی آره من پیداش کردم ولی بعد از تلاش فراوان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد