لحظه ای برای یکدیگر...

             بنی آدم اعضای یک پیکرند              که در آفرینش ز یک گوهرند 

              

           چوعضوی به درد آورد روزگار             دگر عضو ها را نماند قرار 

 

 سلام دوستان خواستم بابت زلزله ای که اخیرا تو آذربایجان شرقی اتفاق افتاد به همه ی هموطن های آذری تسلیت بگم و از صمیم قلب آزرو کنم که هر چه زودتر مشکلاتشون حل بشه و دوباره زندگی بی دردسری رو شروع کنند. 

 به امید اون روز..... 

 

آزربایجان تورکی زبانلاراونا تسلیت دیرم الله قالانلارونا صبر ورسین و گئدن لاری رحمت ادسن.

نظرات 13 + ارسال نظر
آلاله 1391/05/24 ساعت 18:38

سلام.
منم از شنیدن این خبر واقعا ناراحت شدم
همیشه تو این اتفاقا مردم روستایین که آسیب جدی میبینن چون خونه هاشون ایمنی لازمو نداره.
خدا بیامرزه رفته هارو و صبر بده نجات یافته هارو.
از تیکه ترکی آخر متنت هم خیلی خوشم اومد.
ممنونم از این آپ خوب و به جا.

سلام آلاله جون
ممنون که تو این پیام شرکت کردی.
حق با تو ولی دولت هم باید حمایتشون کنه تا حالا که اونطوری که باید کمک رسانی نشده خدا کنه بهتر بشه...
خدا به همه شون صبر بده

یه دوست 1391/05/24 ساعت 23:27

سلام
خیلی ممنون که جایی رو واسه همدردی گذاشتی ...

واقعا که درد آوره شاهد رنج یک ملت مظلوم بودن و از اون درد آورتر هم بی توجهی سایر مردم و مسئولینه...

ما که کاری از دستمون بر نمیاد جز یه تسلیت خالی

سلام دوست گرامی
ممنون از اینکه در این پیام تسلیت شرکت کردین. من هم امیدوارم که سببی بشه و هموطنامون از رنج رها بشن.

مژگان 1391/05/25 ساعت 15:03

سلام عزیزم.خوبی؟
ممنون از آپ قشنگت.
منم به نوبه خودم تسلیت میگم.امیدوارم اینطور اتفاقا اصلا تکرار نشه.

سلام دوست من ممنونم
لطف کردی
حتما هموطنانمون از این همدردی ها خوشحال میشن ممنون که همراهمون بودی واسه تسلیت.
منم امدوارم دیگه ازاین بیشتر شاهد رنج هموطنا نباشیم

نصیری 1391/05/25 ساعت 15:25

سلام،ممنون از همدردی
بنده خودم الان توو منطقه زلزله هستم
ما تقریبا فردای روز زلزله از طرف هلال احمر استان تهران اعزام شدیم به منطقه،خداروشکر اقدامات مسئولین و کمک رسانی ها فوق العاده هست و نباید بی انصافی کرد،از تمام کشورهای دنیا بالاخص آلمان،ترکیه،روسیه،انگلیس،آفریقا،تاجیک و حتی کانادا و برزیل کمک رسانی شده، و امروز هم که جناب آقای دکتر فقیه،ریاست محترم هلال احمر و جناب آقای دکتر لاریجانی خودشون شخصا اومدن برای بازدید و روز قبل هم معاون اول رییس جمهور و هیئت محترم دولت
کلیه اورگانها اینجا حاضر هستن و کمک های مردمی به صورت سیل همچنان به منطقه روانه هستش و از حدود 90٪ از استانها کمکرسانی ها رسیده
متاسفانه رسانه ها چیزیرو دقیق نشون نمیدن،اینجا آمار کشته شده ها بالغ بر 500 نفر هست که همچنان رو به افزایشه
متاسفانه اینجا روستاهایی بود که به کل ناپدید شدن و داخل گسل ها فرو رفتن
آمار زخمی ها بالغ بر 2000 نفر هست که صدا و سیما 1000 نفر گفت
امداد رسانی هلال احمر خیلی عالی بوده،دقیقا نیم ساعت بعد از زلزله امداد اینجا بوده و ما فرداش قریب به 80 نفر فقط از تهران اعزام شدیم و از سایر استان ها هم هستن
خوشبختانه تقریبا همچی داره به سمت عادی شدن پیش میره و تنها پس لرزه ها هستن که حدود 230 مورد با شدت های 5.3 و 5.5 از روز زلزله به بعد اتفاق افتاده
تنها راههای ارتباطی از لحاظ مخابراتی خطوط ایرانسل هست که خوشبختانه آنتن میده(البته در یسری از روستاها) و الان بنده با استفاده از GPRS کانکت هستم
فقط تنها نیاز این مردم عزیز و زحمتکش روستایی دعا و کمک های مورد نیاز هست،وسایلی که واقعا بهشون نیاز باشه مثل یکسری وسایل خیلی عادی و روزمره مانند ظروف غذا و وسایل بهداشتی

انشاالله هرچه زودتر اینجا به حالت اول خودش برگرده تا مردم عزیز و زحمتکش این استان بتونن به روال عادی زندگی خودشون برگردند.

براشون دعا کنین

سلام دوست عزیز خدا قوت
ممنون که سرزدید و تشکر از همه ی نهاد های مردمی و هلال احمر.

آقای نصیری تمام گفته های شما به جاست اما ارتباط های تلفنی ما با عزیزانمون در آذربایجان خیلی چیزای دیگه رو هم میگه ...وقتی رسانه ملی آمار تلفات رو۲۰۰نفر اعلام میکنه و ما میدونیم که چند روستا حتی از روی نقشه محو شده اند و با خاک یکسان و آمار کشته ها چند برابر است و زخمی ها هم.
و باز هم اینکه مسئولین ساعت۴صبح بعد از حادثه به اونجا رسیدن ...اینقدر باید دیر باشه؟؟؟؟شبهای پیش اونها مجبور بوده اند بدون سرپناه و چادر توی سرما سر کنند و با امکانات بهداشتی پایین احتمال میره به انواع بیماری های واگیر و عفونی دچار بشن ولی با این وجود باز هم از مسئولین انتظار خیلی بیشتر از اینها میره....

با این وجود باز هم از همت شما و سایر هموطنا ممنون

انشاالله که در اونجا باز هم آرامش حاکم بشه

سلام منم از ته دل براشون تسلیت میگم!!!!

سلام ممنون

با سلام خدمت مدیریت محترم
سایت رسمی پزشکی و سلامت افتتاح شد.
لطفا ما را با حضور گرمتان در مدیریت بهتر سایت همراهی کنید
ضمنا ما را لینک کنید و خبرمان دهید تا شما را بلیتکیم
با تشکر:مدیریت dr90
http://dr90.ir

ببخشید که اینجا جواب میدم.
سلام.
تبریک برای راه اندازی سایت
شمارو به نام سایت پزشکی و سلامت لینک کردم.
اگه اسم دیگه مدنظرتونه بگید تا عوض کنم.

M 1391/05/31 ساعت 10:25

سلام مرسی از احساس همدردیتون
من هم از شنیدن ضایعه متاثر شدم

سلام و تشکر

سید 1391/05/31 ساعت 21:52 http://bojnord1400.blogfa.com/

الهی تاقیامت زنده باشید

ممنون دوست عزیز

سلام ...

وبلاگتون تحسین بر انگیزه فقط مطالبش آپدیت نیست ، مشکلش همینه ...
من وبلاگتونو لینک کردم ، اگه میشه شما هم ما رو لینک کنین ... در ضمن اون لینک قدیمی اتاق عمل ۹۰ رو پاک کنین ، اون بلوک اسکای بود که حذفش کردم و دوباره برگشتیم بلاگفا ...
با تشکر or90-nkums.blogfa.com

سلام ...

خوب هستین ؟

چرا اتاق عمل نودو لینک نکردین - من با خودم گفتم لینکمون کردین ...
ما شما رو لینک کردیم
شما هم مارو لینک کنید ...
البته یه جورایی خوب شد که تا حالا لینکمون نکردین چون همین آدرسمون تو بلاگفا بود ولی بدلیل مشکلاتی که برامون پیش اومد رفتیم میهن بلاگ ...
به وب ما هم سر بزنید ...
www.or90-nkums.mihanblog.com

موفق باشید ... یا علی مدد ...

سلام
لینک شما هم حتما به مدیریت میگم که انجام بده. شاید سرشون شلوغ بوده و وقت نکردن در اسرع وقت حتما

فرزانه 1391/06/19 ساعت 12:36

بابت تاخیر معذرت
دوستان اتاق عمل با افتخار لینگ شدید

vahab 1391/07/15 ساعت 03:48 http://www.vahab-eh.blogfa.com

سلام به شما دوست عزیزم....
وبلاگم رو بعد از سه ماه آپ کردم.... حتما بهم سر بزنییییین ...
مرسیییییییییییییییییی

با سلام
حتما سر میزنیم.

bahar 1391/07/16 ساعت 17:11

سلام گلم. خیییلی دلم برات تنگ شده . دلم برا شیطونیات 1 ذره شده.

سلام دوست من ممنون
دل ما هم برا شما تنگ شده امیدوارم موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد