عروس کم توقع

جنجالی ترین عروس !طنز   

همسر آینده ام!
می توانی خوشحال باشی، چون من دختر کم توقعی هستم.

اگر می گویم باید تحصیلکرده باشی، فقط به خاطر این است که بتوانی خیال کنی بیشتر از من می فهمی!
اگر می گویم باید خوش قیافه باشی، فقط به خاطر این است که همه با دیدن ما بگویند”داماد سر است!” و تو اعتماد به نفست هی بالاتر برود!
اگر می گویم باید ماشین بزرگ و با تجهیزات کامل داشته باشی، فقط به این خاطر است که وقتی هر سال به مسافرت دور ایران می رویم توی ماشین خودمان بخوابیم و بی خود پول هتل ندهیم!
اگر از تو خانه می خواهم، به خاطر این است که خود را در خانه ای به تو بسپارم که تا آخر عمر در و دیوارآن، خاطره اش را برایم حفظ کنند و هرگوشه اش یادآور تو باشد!
اگر عروسی آن چنانی می خواهم، فقط به خاطر این است که فرصتی به تو داده باشم تا بتوانی به من نشان بدهی چقدر مرا دوست داری و چقدر منتظر روز عروسیمان بوده ای!
اگر می گویم هرسال برویم یک کشور را ببینیم، فقط به خاطر این است که سالها دلم می خواست جواب این سوال را بدانم که آیا واقعا “به هرکجا که روی آسمان همین رنگ است”؟! اگر تو به من کمک نکنی تا جواب سوالاتم را پیدا کنم، پس چه کسی کمکم کند؟!

اگر از تو توقع دیگری ندارم، به خاطر این است که به تو ثابت کنم چقدر برایم عزیزی!
و بالاخره….
اگر جهیزیه چندانی با خودم نمی آورم، فقط به خاطر این است که به من ثابت شود تو مرا بدون جهیزیه سنگین هم دوست داری و عشقمان فارغ از رنگ و ریای مادیات است   !!!!!

نظرات 20 + ارسال نظر
پریسا 1390/12/07 ساعت 22:08

آره سپیده جون کاملا باهات موافقم خدایی ما خیییییلی کم توقعیم

سلام پریسا جون چه عجب به ما سرزدی!!

فرزانه 1390/12/07 ساعت 22:56

دقیقا همینطوره
اصلا دختر خانم ها همیشه مربونند و اصلا به فکر خودشون نیستند همش به فکر شریک زندگیشونند

قطعا حق با شماست

امین 1390/12/08 ساعت 11:36 http://stnkums89

آره دیگه اینجوریه
بیچاره قشر زحمتکش مردا

صد درصد همینطوره.
ممنون از نظرتون

سرو 1390/12/08 ساعت 11:45

ذات خانوما فطرتا کمال طلبه... ولی تو این زمینه که گفتی واقعا کوتاه اومدن...
مرسی از مطلبت!!

خب دیگه اینم منشا گرفته از شخصیت والاشونه

mehdi h.a 1390/12/08 ساعت 13:19 http://www.ems89.blogsky.com

slm.mamnon k matlabe jadid ghozashtii........ghashangh bodb mam sar bezanid

سلام خواهش میکنم.ممنون سر زدید.حتما

سمانه 1390/12/08 ساعت 19:53

خیلی خوشم اومد سپده جونکلی خندیدم دمت گرم

سلام گلم مرسی که نظر گذاشتی

س ی س 1390/12/08 ساعت 22:17

ی زن لایق چیزای بهتر از اینایی هست ک شما فرمودین
اما ی زن واقعی
زنی ک تو سختیام,شوهرشو تنها نزاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یادم نمیاد تو داستانم از بی وفایی خانومه حرف زده باشم ولی با بخش اول کامنتتون موافقم

سمیه 1390/12/09 ساعت 10:12

سلام گلم
ای ول خوشم اومد
البته هر چیزی به طرف مقابل بستگی داره اگه طرف واقعا ارزش داشته باشه هر کاری که براش بکنی بازم کمه درست میگم یا نه
زندگی یعنی تفاهم والبته کمال طلبی بیش از حد هم خوب نیست وادم باید سعی کند قانع باشد

سلام عزییزم کاملا باهات موافقم

احمد 1390/12/09 ساعت 10:57

سلام
واقعا عنوان قشنگی واسه مطلبتون گذاشتین

سلام خیلی به متنش میاد نه؟

مهدی 1390/12/09 ساعت 13:32 http://mehdiel.blogfa.com

سلام
وای چقدر وبلاگتون قشنگ شده!!!!!
افریـــــــــــــــــــــــن.... پیشرفت خیلی زیادی داشتین!!
خیلی وقت بود که به وبلاگتون سر نزده بودم..

سلام پس لازم شد زود به زود سر بزنید.مرسی

زهرا 1390/12/09 ساعت 19:39

سپیده جون مرسیییی خیلی جالب بود خداییش دخترا کم توقع هستن

خواهش میکنم مرسی که نظر گذاشتی

س ی س 1390/12/09 ساعت 20:25

اگه کفتم ی زن با وفاااااااااااااااااا
چون ک هر زنی لایق بهترینا نیست,همونطور ک هر مردی لایق...

موافقم

ماردین 1390/12/10 ساعت 11:03

جالبه اونچه عامل خوشبختی عشق در زندگی نه مادیات چه بسا افراد مرفه نا راضی از زندگی افراد فقیر خیلی خوشبخت

به نظر من هر دوتاش با هم لازمه.این طور نیست؟

مهدی 1390/12/10 ساعت 13:41 http://www.mehdiel.blogfa.com

وقتی شما سر نمیزنین من چرا سر بزنم؟؟؟

حق دارین باشه ما هم سرمیزنیم

سلام سپیده جون مطلبت خیلی عالی بود!!!!!!!

سلام گلم ممنون

Z-GH 1390/12/11 ساعت 16:08 http://mamay90.blogsky.com

سلام سپیده جان چطوری رفیق؟
تبریک بابت این همه تنوع که تو وبلاگ ایجاد کردید
خوشحال میشیم به وب سایت ما پرستاری ها هم سر بزنید
www.irannurse.ir

سلام عزیزم مرسی حتما بهتون سر میزنم شما هم به وبلاگ شخصیم که اینجا لینک شده سر بزن خوشحال میشم

Mr Large 1390/12/15 ساعت 09:11

فک نمیکنی زیادی کم توقعیییییییییییییییییییییییییین!!!!!
مطلبت کلا با با واقعیت تناقض داره!!!!! دختران امروزی این چنین نیستند البته خوبه خودت قبول داری که مطلبت طنزه واسه همین تو زیر شاخه طنز قرارش دادی

یعنی منظورتون اینه که دخترای امروزی این خواسته هارو ندارن؟!
من که اینطور فکر نمیکنم

چقدر کم توقع!!!

َAhmad.R 1390/12/15 ساعت 13:49

واقعا بیچاره پسرها با اینهمه انتظارات دخترها

هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد دیگه

3setare 1391/01/29 ساعت 11:23

fekr nemikonid ziadi kam tavagho hastin?
tooye darkhasthatoon tajdid nazar konid bad nist

سلام.این یه طنز بود منم هیچ نقشی توش نداشتم.
ممنون که نظر گذاشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد