من و ترم جدید هردوباهم اومدیم..........

سلام دوستان.یک ترم با همه ی زیبایی ها و زشتی هاش با همه ی سختی ها و مشکلاتش و شاید راحتی هاش گذشت.امتحانات واقعا واسه بعضی ها نفس گیر بود و خب خیلی ها هم خدا رو شکر نتیجه شون رو گرفتن.راستش ما همه انتظارمون از خودمون بیش از حده.یعنی هرنمره ای که بگیریم بازم انتظار بیشتر از اون رو داریم.به هر حال خسته نباشیدُهرچی بود چه خوب و چه بد گذشت.اما به نظر من ما علاوه بر امتحاناتی که از طرف دانشگاه گرفته شد باید ببینیم توی امتحان خودمون از خودمون چیکار کردیم؟درس انسان شدن رو پاس کردیم یانه؟می دونم شاید خیلی از عزیزانی که این مطلب رو می خونن حرفای منو مسخره کنن نظرشون برام قابل احترامه و خوشحال می شم نظرشونو بخونم.شاید خیلی هاتون هم بگین جو گیرم بازم حرفتون قابل احترامه اما این واقعیتیه که من توی اولین نوشته ای که گذاشتم هم گفتم که ما نیومدیم دانشگاه تا روزها رو همین طور بگذرونیم و درس بخونیم و ترم هارو پشت سرهم تموم کنیم.اومدیم تا به چیزای بزرگتر و قشنگ تر که ارزش فکر کردن داره فکر کنیم و اگر فکر می کنیم هنوز یه قسمت هایی از کارامون لنگ می زنه اصلاحش کنیم.کاش منو و امثال من یکمی فراتر از دنیای مادی و آدماش فکر کنیم.یه سوال:شما هدفتون از اینکه اومدین دانشگاه و درس می خونین چیه؟منظورم اینه که وقتی به این فکر می کنین که فارغ التحصیل شدین و باید وارد بازار کار شین به چی فکر می کنین؟چی توی ذهنتون می گذره.لطفا جواب این سوال رو بدین بعد از این که جواب هاتون رو خوندم منم ایشالا نظرمو می ذارم 

موفق باشید دوستان    ببخشید اگه حوصله تونو سر بردم.

نظرات 7 + ارسال نظر
بانک انصارالمجاهدین 1390/11/11 ساعت 09:42

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف مگه تو کی هستی؟یه ترم دومی !!!!!!هنوز از این کارا بهتون نیومده

سلام دوست عزیز نظرتون برام قابل احترامه اما به نظرم مهم نیست ما در چه سن و چه ترمی باشیم مهم اینه که بوی انسان بودن کمتر از بقیه ازمون استشمام بشه.بوی خاک و خاکی بودن چون ما از اوج اومدیم....این نظره منه و به نظرم ما با این حرفاکه سنمون واسه فهمیدن خیلی چیزاکمه فقط خودمونو گول می زنیم موفق باشید

آلاله 1390/11/11 ساعت 20:44

مهدیس جون
کسی حق نداره تو رو به خاطر اخلاق و افکار خاصی که داری مسخره کنه.ای اولیش!
دوم اینکه با حرفت موافقم.غیر از درس خوندن تو طول ترم چی یاد گرفتیم؟این خیلی مهمه.فک کنم این یه ترمی که گذشت واسه من خیلی آموزنده بود.
سوم اینکه پرسیدی واسه چی میریم دانشگاه؟این سوالو فقط یه بار دبیر ادبیاتم تو سوم راهنمایی ازم پرسید!گف واسه چی میخوای بری دانشگاه؟گفتم:ادامه تحصیل!!!!!!
الان اگه ازم بپرسی میگم واسه کمک به همنوعان.همیشه دوس داشتم به آدما کمک کنم.حالا هر کمکی که باشه.حالا هم که این شرایط واسم جور شده خدا رو شکر!!!!
چهارم این که فراتر از دنیای مادی رفتن کار هر کسی نیس مهدیس جون .
در آخر مرسی از مطلبت.کاشکی همه مثه تو مطلب بزارن!راس میگم.

سلام آلاله جان.نظر لطفته دوست خوبم.باحرفات کاملا موفقم.همین که یک نفر هم از بین همه ی افرادی که این مطلب رو می خونن درکم کنه و به حرفام احترام بذاره واقعا برام خیلی ارزرش داره.ممنون دوست خوبم.خدارو کرهمه ی بچه ها و حتی خود شماخیلی خوب مطلب می ذارین.موفق باشی دوست خوبم

یونس 1390/11/13 ساعت 11:35 http://yonesmasodi.blogfa.com/

سلام دکتر
اگه بجنوردی هستی سلام همشهری

سلام.چرا دکتر؟من به رشتم افتخار می کنم و حاضر نیستم دکتر باشم.بجنوردی هم نیستم.اما درکل ایران سرای من است...

سلام مهدیس جون خوبی؟؟
خیلی دلم واست تنگ شده ...
انتقالیم درست نشد بیام پیشت . نمی دونم چه حکمتی داره...
وبلاگ قشنگی دارین هر موقع فرصت کنم بهش سر میزنم...
با آرزوی موفقیت برای دوست خوبم

سلام محدثه جان باورت نمیشه چقدرخوشحال شدم دیدم نظرگذاشتی.خواهش می کنم بازم بهم سر بزن.اشکالی نداره هرجا هستی امیدوارم موفق باشی

be in esteghlaliya begin to daste 3 bashgahaye tehran chikar mikardin sale 50 hala omadin vase ma ghermeza shakho shone mikeshin aslan midonin maniye perspolis chi mishe
kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ro darin be movlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

این تاپیک چه ربطی به فوتبال داره؟بازم به خاطر اینکه آشنا بودین...

هوالشافی
سلام علیکم

تاپیک و قبل خونده بودم با اینکه رفته پیج دوم حیفم اومد نظر نذارم
کلا تاپیک هایی که تایپ میشن یه حرفی دارن و خیلی بیشتر میپسندم تا کپی پیست های فراوون در نت....
میدونی کلا هدف خیلی ها از اومدن به دانشگاه عقب نمونده
طرف دیده دوستاش میرن دانشگاه یا هم سن و سالاش میان دانشگاه اینم خواسته عقب نمونه
من به شخصه هدفم از اومدن به دانشگاه اونم تویه این شهر کسب تجربه بود خواستم کارایی کنم تا حالا نکردم دوستایی داشته باشم که تا حالا نداشتم
نمیخواستم از تویه اتاقم بیرونو ببینم
شاید به این دلایل
و علم و کمک به مردم و اینا کمتر از همه این مسایل موثر بودن
موید باشین
به ما سر بزنید

سلام اول ممنون از این که نظر گذاشتین.دوم خیلی خوبه که هدفتون از دانشگاه اومدن اینه و به قول خودتون مثل بعضی از ادما نیستین که به خاطر اینکه دوستاشون رفتن دانشگاه بیاین.دور از خانواده بودن خیلی چیزارو به ما یاد می ده به شرطی که فقط به شرطی که جنبه ی اتفاقات و آدمای جدید رو داشته باشیم.یکی ازدوستام به من می گفت دانشگاه محیطیه که تو می تونی ازادانه هرکاری می خوای بکنیُ شاید خیلیا با این حرف موافق نباشن اما واقعا همین طوریه.دانشگاه جاییه که خودتی و خدای خودت.چقدر قشنگ می شه اگه یک دقیقه فکر کنیم چقدر با اون چیزی که پدر و مادرمون می خوان ازمون تفاوت داریم.موفق باشید...

محدثه مقدسی 1390/11/23 ساعت 09:32

سلام خوبی
منم خیلی خوشحال شدم که نظرمو تایید کردی و بهش جواب دادی . باشه حتما
انشاالله همیشه موفق باشی عزیزم.

سلام عزیزم.پس تو زیاد به وبلاگ ما سر می زنی بازم بیا سر بزن.موفق باشی.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد