باز از اون جمله های قشنگ ......

* هیچکس مسئول خوشبختی تو نیست، مگر خودت!

 

*صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است.

صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین می‌دهد.

صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا.

نشسته ام تا شاید صدایم کنی صدایم کنی و محبت بی دریغت را نثارم کنی.

 

دیوارهای دنیا بلند است و من گاهی دلم را پرت می کنم آن طرف دیوار.  مثل بچه ی بازیگوشی که توپ کوچکش را از سر شیطنت به خانه ی همسایه می اندازد. به امید آنکه شاید در آن خانه باز شود. گاهی دلم را پرت می کنم آن طرف دیوار . آن طرف حیاط خانه ی خداست و آن وقت هی در می زنم، در می زنم، در می زنم و می گویم: دلم افتاده توی حیاط شما، می شود دلم را پس بدهید!

 

*چرا غم ها نمی دانند که من سلطان غمهایم بیا ای دوست با من باش که من تنهای تنهایم

 

*نبودی تا ببینی که چگونه غزل در تاب یاسمن تب کرد و تا صبح نالید ، نبودی تا ببینی که آسمان چه بی قرار و معصومانه اشک می ریخت و تن سرد مرا نوازش می کرد ، نبودی تا ببینی که چگونه چشمانم در انتظارت ماند و نیامدی...

 

*لحظه رفتنیست و خاطره ماندنی ... تمام ادبیات عشق را به یک نگاه میفروختم اگر : لحظه ماندنی بودو خاطره رفتنی

 

· من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..

· وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند، ولی قلبش سیاه میشود. دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است

· دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند

· اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است

· اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم . این زندگی من است

· وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم

· اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری  

اگر تنهای تنها شوم باز هم خدا هست او جانشین تمام نداشتن های من است

نظرات 5 + ارسال نظر

وبلاگت قشنگه به وبلاگ منم سر بزن اگه خوشت اومد یه رای به عنوان وبلاگ برتر بهم بده
بعد آرزوتو بگو یا آرزوتو به شماره ی 09393728406 بفرست تا در وبلاگم ثبت بشه
به دوستاتم بگی برای دیدن آرزوی دیگران به وبلاگم بیان بای

سلام ممنون نظر لطفتونه.
حتما سر میزنم
خیلی خوشحال شدم که شما مثل من ازاین جمله ها خوشتون می یاد بازم ممنون که به ما سر زدین

مرتضی 1390/10/21 ساعت 00:23 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام! ردپای کسی که

آرامشم را گرفته بود دنبال کردم

ناگهان

به خودم رسیدم !!

سلام! همین خود هست که عامل بدبختیه البته واسه بعضی هام خوشبختی..... فک کنم شما هم از این جمله ها خوشتون اومده مگه نه؟
چون این جمله رو نوشتین فهمیدم دنبال این مطالب هستین....
ممنون بابت اینکه بهمون سر زدین

آی سودا 1390/10/21 ساعت 22:11

جالب بود این شعر تقدیم به تو
صدا کن مرا صدای تو خوب است/صدای تو سبزینه ی ان گیاه عجیبی ست که در صمیمیت حزن میروید

nana 1390/10/23 ساعت 00:03

زیباترین جمله *دوست دارم مامان بابا*

ممنون از نظرت متشکر

mostafa 1390/10/25 ساعت 10:16

جالب بودولی یه کم طولانی

ممنون از نظرت همینکه خوندی بازم جای شکر ش باقیست چون بیشتریا حوصله خوندن ندارن واسه خاطر اینکه ذوق و احساس ندارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد