بدون شرح......

 حتما ادامه مطلب رو ببینین دوستان  

حس خوبی بهتون منتقل میشه





















































نظرات 9 + ارسال نظر
آی سودا 1390/09/17 ساعت 09:19

سلام دوست من من عاششششق اینجور عکسام خخخخخخیلی ممنون بازم بذار

سلام عزیزم.باشه چشم اگه بازم دیدم می ذارم

حسین 1390/09/17 ساعت 12:47 http://gheychee.blogsky.com

سلام
یه سوال بپرسم؟
خداییش چطوری این همه عکس رو آپلود (و احتمالا قبلش دانلود) کردید؟؟؟؟؟؟
ما یه دونه عکس حودمونو میذاریم ، به نفس تنگی میافتیم.
خلاصه اگه ترفندی چیزی داره به ما هم بگید.
ثواب داره
والا

سلام.راستش من عکس هارو نه آپلود و نه دانلود کردم.توی یک گروه اینترنتی عضو ام برام مطالب قشنگ ایمیل می زنن که خب این یکیش بود و من تنها کاری که کردمcopy&pasteبود

حسین 1390/09/17 ساعت 12:49 http://gheychee.blogsky.com

وای وبلاگتون چرا حرف بد میزنه؟
کامنت گذاشتم .... گفت نظر شما بعد از تایید درج می شود!!!!!

سلام.وبلاگ ما بدحرف نمی زنه.اینکه نظرات بعد ازتایید درج بشه کاملاطبیعیه.چون باید اول نظرات خونده شه و بعد در معرض دید همه قرار بگیره

آلاله 1390/09/17 ساعت 13:37

اینجاس که به یاد خدا و قدرت بیپایانش میافتیم!!
مرسی مهدیس جان!خیلی لذت بردم از اینهمه رنگ!

Sajjad 1390/09/17 ساعت 20:06 http://www.Sajjad.hid.ir



قشنگ بود

خوشحالم که باعث جلب رضایت شده

سلام 1390/09/17 ساعت 21:00 http://dooost.com

سلام مهدیس خانوم خوبی؟
شرمنده اینو میگم ولی تو عنوان پستت مشکل نگارشی وجود داره!!
حتما ادامه مطلب رو ببینین دوستان (اشتباه)
حتما ادامه مطلب رو ببینید دوستان (درست)

سلام فکرنمیکنم اشتباه کرده باشم.چون خواستم صمیمی باشم ببینین رو به جای ببینید به کاربردم

فائزه 1390/09/18 ساعت 00:11

مهدیس جون عکس ها ی خیلی جالبی بودند من که واقعا دنیای زیر اب رو دوست دارم . ممنون از انتخاب زیبات.

خواهش می کنم عزیزم قابل شما و طبع بلندت رو نداشت

مهسا 1390/09/18 ساعت 19:39

مهدیس بازم بذار باحال بود

قابل شمارو نداشت.باشه حتما بازم می ذارم

بهار 1390/09/19 ساعت 10:11

دمت گرم خیلی قشنگ بود ازین به بعد بیشتر ازین عکسای جذاب بذار مرسسسسسسسسسسسسسسسی

خواهش میکنم عزیزم.آب بازی پرندگان رو هم ببین بدنیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد