یادواره

بارها  گفته ام  و  بار دگر  میگویم                 که من دل شده این ره نه به خود می پویم    

در پس  آینه  طوطی  صفتم  داشته اند          آن چه  استاد  ازل  گفت  بگو  می گویم

من اگر خارم و گر گل چمن ارایی هست        که از آن دست که او می کشدم می رویم     

دوستان عیب من عاشق بی دل   مکنید         گوهری دارم  و  صاحب نظری  می جویم    

گرچه با دلغ ملمع می گلگون عیب است        مکنم  عیب کز او  رنگ  و  ریا  می شویم  

خنده و گریه ی عشاق ز جایی دگر است       می سرایم  به  شب  و  وقت  می  مویم   

                                        

                                          حافظم  گفت  که  خاک  در  میخانه  مبوی 

                                           گو مکن عیب که من مشک ختن می بویم

نظرات 9 + ارسال نظر
مهتاب 1390/09/15 ساعت 18:37

خیلی وقت بود شعرای حافظو نخونده بودم
ممنون از انتخاب زیبات

خواهش می کنم دوست عزیز ممنون که خوشت اومده

آلاله 1390/09/15 ساعت 20:39

خیلی زیبا بود آی سودا جان
خیلی خوب میشه اگه شعرای خودتم بزاری اینجا تا همه بخونن
موفق باشی

ممنونم الاله جون اگه شد شعرای خودمم میذارم

مژگان 1390/09/15 ساعت 22:19

سلام ای ترک شیرازی/ که حافظ گفته بود روزی...
ای ول.. خوشم اومد باحال بود

سلام گلم طبع زیبایی داری ممنونم...

زهرا مامایی ۹۰ 1390/09/15 ساعت 23:15

سلام ایسودا جان شعر عرفانی و جالبی بود مخصوصا بیت گریه و خنده ی عشاق زجایی دگر است...

سلام زهرا جون خوشحالم که خوشت اومده

سمیه مامایی۹۰ 1390/09/15 ساعت 23:17

ای سودا دوست گلم خیلی قشنگ بود...امیدوارم باز هم مطالب جالب بذاری

سمه جان از نظرت ممنون..قشنکی از خودتونه

فائزه 1390/09/16 ساعت 21:05

ای سودا جان خیلی ازین طبع شاعرانت خوشم میاد .دوس دارم شعرای خودتم برای زیبا تر شدن وبلاگمون بذاری .خیلی عالی بود .ایولللللل.....

سلام فائزه جون مررررسی گلم از سلیقه ات.....باشه از شعرای خودمم میذارم...

مهسامامایی۹۰ 1390/09/17 ساعت 18:52

سودی جون حافظ رو توتویاده ما میاری
مرسی ازت

سلام غزیزم خواهش میکنم ممنونم....مررررررسی از شما

آرمان 1390/09/17 ساعت 22:46

گرم ترین درودها از شیراز عزیز به سرمای استخوان سوز بجنورد...
سلامی به گرمی نفس کودکی که با مشتی گره کرده و با دستان مامایی مهربان پا به این دیار می گذارد ، به این امید که به هوای دیار خاک جانی تازه بخشد.
از دور دل نوشته ات را می خوانم و می ستایم ای خواهر مهربان .
وبلاگ زیبایی دارید،به امید بهتر شدن وبلاگ شما سعی میکنم هر روز بهتون سر بزنم.از تمامی نویسندگان وبلاگ هم تشکر می کنم. شاد زی و بدرود...

سلام ای آبشار خروشان/سلام ای چشمه ی پاک و جوشان/سلام ای روشن از تو سپیده/آفتاب از نگاهت دمیده...

از اینکه نوشته هایم را میخوانی و از دور کنارم هستی ممنون.

تو و دوستی خدا را /تو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی/به شکوفه ها به حافظ برسان سلام مارا...

AMANI 1391/02/31 ساعت 13:53

??????????????????????

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد