من اومدم..........

سلام دوستان خوبم.این  اولین مطلبی هست   که من توی سایت می نویسم خیلی فکر کردم که چه جوری ورودم رو به سایت اعلام کنمُ متن  یا جمله ای  زیبا بنویسم یا اینکه خودم چیزی بنویسم ترجیح دادم خودم بنویسم و براتون از حس و حال دانشگاه و دانشجو شدنم بگم.قبل از اینکه بیام دانشگاه فکر می کردم دانشگاه چقدر محیط عجیب و بزرگیه و اینکه علاوه بر درس خوندن میام دانشگاه تا بزرگ شم.میام تا عاقلانه تر رفتار کنم و اجتماعی شدن رو به صورت کامل تر یاد بگیرم.وقتی دیدم بجنورد قبول شدم خیلی حالم گرفت چون می دونستم شهر خیلی کوچیکه و ممکنه من به اهدافم نرسم اما حالا که تقریبا دوماه گذشته می بینم حتی اگه دانشگاه کوچیک باشه هم اگه بخوای می شه بزرگ شد.این بزرگ شدن از نظر هرکس یه معنی خاصی داره امیدوارم روزی برسه که حس کنم همه ی بچه های دانشگاه دارن واسه تعالی اخلاقی و روحی خودشون و اطرافیانشون تلاش می کنن.راستی توی این شب ها بعد  از اینکه واسه همه دعاکردین منم یادتون نره(این جمله ی یکی از دوستامه که همیشه بهم میگه) 

موفق باشین دوستان خوشحال می شم بدونم شما چه هدف هایی داشتین از دانشگاه اومدن و تا حالا به کدوم هاش رسیدین؟

نظرات 9 + ارسال نظر
rosei 1390/09/08 ساعت 14:59

kheili bozorgune harf mizani vaghean rooye man taeesir dasht rahe zendegim avaz shodman b donbale y loghme noone halal umadam daneshgah

جالب بود رز عزیزم.مهم اینه که تو یه هدفی داشته باشی حالا نون حلال هم هدف بدی نیست امیدوارم با داشتن این همه هدف زیبا لا اقل به همون یه لقمه ای که گفتی برسیگفتم به عنوان افتتاحیه یکمی بزرگانه بنویسم شاید مسیر زندگی چند نفر رو تغییر بدم.خدت که می دونی من کلا تو خط تغییر دادنم..........برات آرزوی موفقیت می کنم عزیزم

بماند 1390/09/08 ساعت 20:59

سلام واسه اولین مطلبت خیلی خوب بود ولی سعی کن اول فرق بین سایت و وبلاگو بدونی بعد مطلب بزاری
okکوچولو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام راستش شاید باورنکنین اما موقعی که می نوشتم به این توجه می کردم که آره اشتباه به جای وبلاگ نوشتم سایت اما حوصله نداشتم برگردم درستش کنم.....اما بازم چشم.دنبال فرقش هستم

مهتاب 1390/09/08 ساعت 21:04

مقدمت گلباران، فرش قرمز میگشایم به افتخار آمدنت، اصلا قراره به خاطر حضور تو مکان دانشکده رو عوض کنن، دیگه پزشکیا با هدف پول درس نمیخونن، میخان واسه نجات بشریت تلاش کنن، ما آمده ایم تا نسل جدیدی را به دنیا معرفی کنیم، هدف بالا تلاش بالا!!!!!!!!!! شوخی کردم! خوش اومدی

نمیشه فرشی که می گشایی رنگ دیگه ای داشته باشه؟
خیلی خوبه که حرفام اینقدر رویتو تاثیر گذاشته و تو هم روی بقیه تاثیر گذاشتی و کلا اهداف متعالی شده.بازم از این متن ها می نویسم منتظر باش مهتاب جان

فرزانه 1390/09/08 ساعت 23:33

مرسی از حرفای قشنگت
خیلی خوبه که خودتو با محیطی که توش هستی وقف میدی
من اول از همه هدفم از قبولی دانشگاه خوشحالی پدرو مادرم بود.
منم مث تو هم .خیلی به خودم سخت نمیگرم ولی از حقم هم به هیچ عنوان نمیگذرم
وسعی میکنم همیشه محیط رو اون طور که باب دلمه درست کنم چون هیچوقت همه چیز اون طورکه آدم میخواد نیست

خواهش می کنم عزیزم خیلی عالیه که میتونی با شرایط بسازی هرچند که کار فوق العاده سختیه.موفق باشی

[ بدون نام ] 1390/09/09 ساعت 21:36

امیدوارم موفق باشی و بزرگ بشیییییییییییییییییی

منم برای شما آرزوی موفقیت و بزرگتتتررررر شدن رو دارم

مینا 1390/09/09 ساعت 22:08

سلام مهدیس جون واقعا خیلی تکونم داد خیلی از خودم نا امید شدم الان یه بسته قرص گرفتم می خوام برم به این زندگی نکبت بار بدون هدفم خاتمه بدم

مینا جان متن من به این شدت هم تکان دهنده نبود.بازم هرجور میلته.فقط قرص هارو با نوشابه بخور یکمی هم واسه ما نگه دار

سمیه مامایی ۹۰ 1390/09/11 ساعت 17:58

امیدوارم بتونی مطالب جالبی را ارائه بدی

باشه سمیه جان سعی خودمو می کنم

م 1390/09/16 ساعت 01:03 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام عالی گفتی دانشگاه جای تحوله! استادی داشتم میگفت وقتی میای دانشگاه به فکر این باش که میخوای عوض شی یا عوضی امیدوارم دانشگاه رفتن شما ایجاد تحول کنه

سلام خانوم یا آقای م.خیلی خوشحال شدم از نظرتون واقعا دلم لک زده بود که یه نفردرک کنه که چی گفتم.ممنون از نظرتون و جمله ی زیبایی که گفتین

NaNa 1390/10/13 ساعت 22:03

:سلام.خیلی قشنگ بود اره دانشگاه محیطی ک ادم میتونه رشد وپیشرفت زیادی داشته باشه و ب نوعی دوطرفه خودشه بسازه هم از لحاظ علمی و هم شخصیتی مهم نیست دانشکده امون تیپ 3 و مهم نیست محوطه و محیطی کاملا خشک و دلگیر داره مهم نیست اینکه بچه ها چی میگن فکر نکنی بچه ها بی جنبه و خیلی خشک با ادم رفتار میکننا نه اینو بزار رو سادگیشون چون مثل تو فکر نمیکنن فکرشون شده ب اینکه کیسی پیدا بشه خوردش کنن . مهم اینه ک خودت بخوای و تصور قشنگی از دانشگاه داشته باشی و پیشرفت داشته باشی ...عزت زیاد بای

خیلی خوشحال شدم وقتی نظرتونو خوندم.امیدوارم یه روزی برسه همه اینجوری فکر کنن.پیروز باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد