این هفت شماره !

این هفت شماره

.
.
.
.

هفت شماره را میگیرم ...

(ایمان ، عشق ، محبت ، صداقت ، ایثار ، وفاداری ، عدل)

... بــــــــــــــــــــوق ...

شماره مورد نظر در شبکه زندگی انسانها موجود نمی باشد،
لطفا" مجددا" شماره گیری نفرمایید !

.
.
.
.

هفت شماره دیگر

(دوست ، یار ، همراه ، همراز ، همدل ، غمخوار ، راهنما )

... بــــــــــــــــــــوق ...

مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد !

.
.
.
.

باز هم هفت شماره دیگر

(خدا ، پروردگار ، حق ، رب ، خالق ، معبود ، یکتا)

... بــــــــــــــــــــوق ... بــــــــــــــــــــوق ...

... لطفا" پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید

... بــــــــــــــــــــوق ...


سلام ... خدای من !

اگر پیغاممو دریافت کردین، لطفا" تماس بگیرید، فقط یکبار !

من خسته شدم از بس شماره گرفتم و هیچکس، هیچ جوابی نداد !

شماره تماس من :

(غرور ، نفرت ، حسادت ، حقارت ، حماقت ، حرص ، طمع)

منتظر تماس شما هستم . انسان !

.
.
.
.

خداوندا ...

خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم
مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را
مبادا گم کنم اهداف زیبا را
مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت
مرا تنها تو نگذاری
که من تنهاترین تنهام؛ انسانم

خدا گوید :

تو ای زیباتر از خورشید زیبایم
تو ای والاترین مهمان دنیایم
تو ای انســــان !
بدان همواره آغوش من باز است
شروع کن ...
یک قدم با تو
تمام گامهای مانده اش با من ...

نظرات 4 + ارسال نظر
فرزانه 1390/09/04 ساعت 11:20

سلام عزیزم
خیلی خیلی قشنگ بود
مرسی گلم

قابلی نداش!!!!!!

وبلاگ قشنگی دارین مرسی که مهمونم بودین
این جملات رو دیروز یه جا خوندم خیلی عالیه

نظر لطفتونه.چون خیلی قشنگ بود دلم میخواس بقیه هم بخوننش.

فرهاد 1390/09/04 ساعت 21:27

به نام خداوند عقل و قلم/حقیقت نگار وجود و عدم/خدایی که داننده رازهاست/نخستین سرآغاز آغازهاست.
سلام
آره راست میگی ولی آغاز کردنش به این راحتیا نیست
در پناه حق

سلام!
ولی اگه بخوایم میشه!سختی ش تو همون قدم اوله

احد 1390/12/08 ساعت 00:29 http://STNKUMS89.BLOGSKY.COM

تبریک میگم ... واقعا در بین کل مطالب وبلاگتون بیشتر از همه این پست منو تحت تاثیر قرار داد ...

ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد